Sparkene

LoveHearts

Glad i forumet
Jeg lurer på hvordan magen deres ser ut når bebisen sparker [:)]

Hos meg ser det ut som om bebisen har epilepsianfall, hele magen rister skikkelig.. er det normalt?? Jeg har ikke vært gravid såpass lenge at jeg har kjent spark, men tenkte at det er normelt at en ser dult her og der og litt bølgende bevegelse når beibisen flytter på seg.. men risting?? [:D]

Hihi [:D] Ja, kanksje det [:)] En aldri så liten salto [:D]

Ja, jeg elsker det!! [:D] Det er ikke ubehagelig eller vondt enda, så jeg nyter det til de grader [:D] Søte lille sønnen min [:)]

Risting og dulting og buling her å der [:D]

Det rister veldig her til tider ja!! Men er nok sant som skrevet over, at h*n snur seg og styrer med ett eller annet der inne.

Her er det enten sånn risting som du nevner..
Ellers kjenner jeg/ser jeg at en arm/fot/rompe stikker ut og flytter på seg..

bebisen min har funnet ut at bekkenet mitt er en fin trampoline... tar sats helt nederst også skyver han i fra seg med full kraft opp... Og av å til så føles de sparkene som om hele kroppen rister[:D][:D] Det er såååå herlig å kjenne, nesten ubehagelig men allikavel ikke[:)]

Og i dag fikk samboeren min også kjenne sparkene for første gang[:)] (storesøster kjente igår) begge to var helt i hundre da de skjønte at det virkelig er noe der inne som sparker[;)][:D]

Ja, det er koselig at de rundt oss kan få gleden av sparkene og at de nå skjønner mer og mer at det faktisk er et lite liv der inne...

Det er nesten så det er litt ekkelt når magen bølger, men jeg elsker det!! [:D]

ORIGINAL: 1100

Her er det enten sånn risting som du nevner..
Ellers kjenner jeg/ser jeg at en arm/fot/rompe stikker ut og flytter på seg..

Samme her[:)]

Frøkna her tar helt av når hun først setter i gang. Da hopper og rister magen fælt!!
Andre ganger er bevegelsene myke og rolige..akkurat som om hun stryker foten sin bortover på innsiden..kan kjenne foten..helt sprøtt.. Andre ganger igjen kan hun sparke så hardt at det gjør vondt... Flere ganger hun har sparket pappan sin i ryggen når jeg ligger bak han..hehehe

Back
Topp