Sparkene gjør jo så vondt! :O

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Sukk.. Den siste tiden synes jeg de fleste sparkene til mageboeren bare gjør vondt. Rett og slett dritvondt.
Har heldigvis morkaka på toppen av livmora, så jeg får ingen vonde spark i ribbeina.
Men nederst/på sidene av magen? Fyttikatta det gjør vondt :(
Og så har jeg i tillegg en verkende følelse nederst, i truseområdet liksom. Vet ikke om han ligger og klorer meg der fra innsiden eller om det er noe annet :p

Flere som får vonde spark? Og ikke nødvendigvis bare i ribbeina (som jeg har fått med meg mange får)?

Bildet viser hvor jeg får mest vondt. Sirklene er vonde spark og klusset er den verkende følelsen jeg er usikker på om er bevegelser eller hva det nå enn er..

2016-09-19 21.56.09.jpg

Ja, i perioder er det veldig vondt!:( kjenner også mye rart nederst i magen. Begynner å glede meg veldig til å være ferdig nå. 6 uker igjen!! (7-8 om jeg er uheldig)

Ja, jeg synes det til tider gjør vondt:/ synes det er tidlig når jeg bare er 30+3, har jo noen uker igjen!
Kjennes ut som han gir et slag/spark nedover av og til -rett i hufsa, det gjør dritvondt!! Ellers er det mye oppe mellom ribbeina, har ikke vært plaget med spark i ribbeina enda heldigvis :p

Har ikke hatt så voldsomt mye vonde spark ennå iom at jeg bare er 29+6, men det har hendt ho har planta føttene sine inn i noe med ekstra mye nerver i på høyre side i magen og fått meg til å hyle i smerte. Siden ho elsker å ligge med føttene akkurat der så tipper jeg det blir mer sånt over de kommende ukene :p

Sukk.. Den siste tiden synes jeg de fleste sparkene til mageboeren bare gjør vondt. Rett og slett dritvondt.
Har heldigvis morkaka på toppen av livmora, så jeg får ingen vonde spark i ribbeina.
Men nederst/på sidene av magen? Fyttikatta det gjør vondt :(
Og så har jeg i tillegg en verkende følelse nederst, i truseområdet liksom. Vet ikke om han ligger og klorer meg der fra innsiden eller om det er noe annet :p

Flere som får vonde spark? Og ikke nødvendigvis bare i ribbeina (som jeg har fått med meg mange får)?

Bildet viser hvor jeg får mest vondt. Sirklene er vonde spark og klusset er den verkende følelsen jeg er usikker på om er bevegelser eller hva det nå enn er..

Vis vedlegget 197883

"Klusset" kommer nok av ligamentsmerter, og sparkene kan gjøre mer vondt om de treffer rett i ligamentene også.
Det blir bedre, hold ut! <3

Jeg syns det har vært vondt/ubehagelig hele veien. Var absolutt ikke slik sist, til tross for at det var to stk som lå å sparket meg da. I begynnelsen denne gangen så ble jeg kvalm og uvel av bevegelsene og så begynte det å gjøre vondt. Jeg skvetter litt til hver gang han sparker eller snur seg fort

Jeg auer meg titt og ofte :p
Forrige var verre :p

Back
Topp