Sparke teller app

MinCariño

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Noen som har det? Eller vet om en god, norsk app? Mener jeg har lest en plass om en, men husker ikke hvor..
Etter blødning i går, trenger jeg en sann asap..

Uff da, blødning i går? Håper alt står bra til med deg og den lille! ❤ Vet dessverre ikke om en app, men ville bare sende deg en klem.

Uff da, blødning i går? Håper alt står bra til med deg og den lille! ❤ Vet dessverre ikke om en app, men ville bare sende deg en klem.
Var på sykehuset og fikk se en sprellende liten baby :) de finner ikke grunnen til blødningen. Fikk vondt i magen når jeg gikk opp en bakke, og blødning et par timer senere:(
Fikk reise hjem og beskjed om å ta det rolig og kjenne godt etter liv. og ta kontakt om det ble blødninger eller smerter på nytt, eller andre ting som bekymret meg.
Så nå ligger jeg på sofaen og snakker og koser med magen og er glad for hvert lille dult jeg kjenner :) ❤️ så håper vi alt går bra. Takk for klemmen ❤️

Var på sykehuset og fikk se en sprellende liten baby :) de finner ikke grunnen til blødningen. Fikk vondt i magen når jeg gikk opp en bakke, og blødning et par timer senere:(
Fikk reise hjem og beskjed om å ta det rolig og kjenne godt etter liv. og ta kontakt om det ble blødninger eller smerter på nytt, eller andre ting som bekymret meg.
Så nå ligger jeg på sofaen og snakker og koser med magen og er glad for hvert lille dult jeg kjenner :) ❤️ så håper vi alt går bra. Takk for klemmen ❤️
Leste historien din på skjult nå, for en fæl opplevelse, man blir jo så redd! :( Men utrolig godt at alt så bra ut! Satser på det bare var et sprekt blodkar eller liknende og at dubslipper liknende opplevelser. Godt å kjenne de gode små dultene, ingenting er bedre ❤

Fann en fin app. Kan anbefale de som vil prøve :)
Baby kicks heter den :) ligger ved bilde :
ImageUploadedByBV Forum1445884115.374947.jpg

Og sparkene jeg registrerer blir lagret. Så da ser jeg om de avtar eller er like dag for dag :)
ImageUploadedByBV Forum1445884202.069424.jpg

Back
Topp