Sparke i blæra så tidlig?

Mozzarella

Elsker forumet
Jeg er 17 uker nå og har lurt på en stund om det er mulig at ungen sparker i blæra allerede? Jeg får sånne plutselig rykk til der nede og det er ganske ubehagelig :p Er de store nok til det?
 
Jeg har det sånn jeg å:eek: hadde det sånn hele i går. Dreiv å tenkte det enten er blære h*n sparker på eller tarmer eller noe. Merker det godt på høyre side og vet det er der h*n er og for kjenner bevegelser der:p er forresten 18 uker.
 
Ah! Da er det kanskje mulig! Jeg begynte å tenke på om jeg skulle ta en tisseprøve for et eller annet er det med den blæra, men får følelsen av at det er ungen som rett og slett sparker i den :p
 
Tror det er det jeg og. For det har ikke kommet regelmessig og det kjennes nesten ut som spark bare at det er en syk ubehagelig øm følelse på innsiden liksom. Jeg syns hvertfall det er litt ekkelt. Når jeg var ute å gikk i går og det skjedde var det sånn at jeg skvatt til litt. :p Hehe
 
Jepp,he he:D:p her tror jeg at jeg stadig må mer på do en jeg må.er bare en tissetrengt følelse pga småen som sparker i blæra eller graver og dytter seg ned i den:D
 
Ja, og det å bruke blæra som fotball blir bare mer og mer festlig jo lenger man er kommet i graviditeten!! :p :-D Det var mye auu på slutten der husker jeg fra sist :p
 
Jeg er 17 uker nå og har lurt på en stund om det er mulig at ungen sparker i blæra allerede? Jeg får sånne plutselig rykk til der nede og det er ganske ubehagelig :p Er de store nok til det?

Jeg er 19 uker og kjenner det samme og det har jeg gjort en stund så er overbevist om at de kan det nå :p. Noen ganger så føles det ut som baby bruker blæra som trampoline :p
 
Back
Topp