sparke babyane dokkas mye????

tonky

Forelsket i forumet
bare lure[:)]e i uke 26 og merke egentli bare litt liv om kveldane..blir så bekymra,vett jo ikkje ke som e normalt.kossen e det me dokke???

Hei..:)

Det e i gronnen litt førskjelli ifrå dag til dag  , noken dga sparka den masse mens andre daga so sparka kje den so mykje...:)

Det e normalt å ikkje kjenne like mykje sparking kvar dag :)

Litt opp og ned, men kjenner spark hver dag, og ganske ofte nå i det siste noen kraftige noen. Men viktig å huske at det er forskjell på bebisene, hvor aktive/'hardhendte' de er, og at deres dager ikke er akkurat like, akkurat som våre er forskjellige mtp. aktivitet.

Det er opp og ned med spark her...
MEn stort sett er babyen veldig aktiv, spesielt når jeg skal legge meg[8|]

babyen min er ikke kjempe aktiv akkurat...-Men jeg kjenner liv hver eneste dag, og sist jeg var hos jordmor var pulsen veldig fin og han var utrolig aktiv da [:D]
E vel ikke alltid han ligger så jeg kjenner det...

NÅ FOR TIDEN SPARKER MIN SOM EN GÆRNING I TIDE OG UTIDE[:D] HER ER D LIV!!

Veldig opp og ned her og. Men kjenner litt hver dag. Hos meg er det stort sett på natten..mellom tolv og ett...og når jeg våkner...legen min som tok ultralyd mente hun var ett sovetroll :) vi klarte neste ikke vekke henne..

Ikke heng deg opp i om det er litt forskjell fra hver dag enda..er vel etter uke 30 vi bør begynne registrere litt endringer...
'
Nattaklem

Mest om kvelden, det er vanlig, så du trenger ikke bekymre deg. grunnen er ford da er du i ro, og i løpet av dagen har du vært mye i aktivitet. Jeg kjenner endel også på dagen, det kommer helt an på situasjonene. [;)]

Her sparkes det masse. Kjenner spark mot ryggen også, de er så sterke at hele jeg rister.
Kan ikke huske at det var så mye sparking forrige gang. Men de sier jo at de som har vært gravide før har en større livmor, og at babyen derfor får mer plass til å bevege seg (og ikke minst vokse).

Her sparkes det livlig hver dag ja, har sine perioder som går igjen daglig. Med en gang jeg våkner, etter lunsj, rundt kl 14 (av en eller annen grunn), etter middag og ved leggetid.. Det som er ekstra morsomt er at babyen reagerer når pappa synger til magen-kjempegøy. Han pleier å synge "trollmors vuggesang" og legger hånda si på magen min, og da sparker det inni der-selv om det var helt rolig før han begynte. Tror han føler det er stas når babyen reagerer på han. Noen andre som opplever det samme?

okei ,det e greit å hørra litt med andre[:)]skjøl om eg he hørt at en aldri ska sammenlikna seg med andre gravide.Men i går kveld sparkte hu iallefall heilt vilt i magen[:)],så det e nok bare eg som e litt hysteriske[8|] hehe..klemmis

Back
Topp