Sparka nedover

Mammakanskje3

Flørter med forumet
MayDay2021
Har en lillebror i magen som berre ligg å sparka i blæra mi. Kan ikkje hugse det har vert sånn i dei to andre svangerskapa mine, då var det meir spart oppover.
Håpa han snur seg snart, at han ikkje lika seg for godt den veien.
Noken som har erfaring med det?
Er det noke som tilseie at eg då har større sjanse for å må føde han i seteleie?

Har en lillebror i magen som berre ligg å sparka i blæra mi. Kan ikkje hugse det har vert sånn i dei to andre svangerskapa mine, då var det meir spart oppover.
Håpa han snur seg snart, at han ikkje lika seg for godt den veien.
Noken som har erfaring med det?
Er det noke som tilseie at eg då har større sjanse for å må føde han i seteleie?
Min første lå i seteleie hele svangerskapet. Kjente alt av bevegelser helt nederst helt fra første stund. I uke 37 var jeg på ekstra ul pga dette, og da skulle det evt bestemmes vending. To dager før timen snudde han seg :)

Min første lå i seteleie hele svangerskapet. Kjente alt av bevegelser helt nederst helt fra første stund. I uke 37 var jeg på ekstra ul pga dette, og da skulle det evt bestemmes vending. To dager før timen snudde han seg :)

Så bra :Heartblue då er det vertfall ikkje noke som er bestemt allerede :happy:

De aller fleste barn som ligger i seteleie snur seg innen uke 36 :-) ville ikke bekymret meg enda nei!

Her er det også kun nedover, skikkelige sparketak i blæra:woot: Håper han snur seg litt snart:oops:

Sparker stort sett bare nedover her og ut til siden. Han satt i seteleie på OUL. Men de har så god plass enda at jeg ikke bekymrer meg :) jenta mi satt stadig i seteleie også, helt fram til uke 34 eller 36 mener jeg, men snudde seg og festet hode noen uker før fødsel :)

Back
Topp