• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

spark:)

mor2010

Elsker forumet
i dag fikk samboeren min kjenne jenta vår sparke for første gang..jeg har kjent d siden uke 16 (er nå 21+3) så d er kjekt å kunne dele gleden[:)]det er en stekt jente for d er noen seriøse spark[:D]

Åååå så deilig da [:D] tror ikke jeg merker noe enda jeg.... heh

åå, er det ikke koselig? samboer har kjent det et par ganger tror han..hehe... jeg kjenner det godt par tre ganger daglig.. hun er meget aktiv på dagtid... hihi...[:D]

Det er kjempekoselig med spark. Nyter det hver gang, jeg [:)]

Det er helt fantastisk når pappaen får ta mer del i det som skjer i magen[:D]

Jeg er også 21 + 3 i dag .. Begynte i uke 20 å kjenne spark. Men i dag tok ho av da eg spelte musikk. Da kjentes sparkan virkelig.

ORIGINAL: jinah

Åååå så deilig da [:D] tror ikke jeg merker noe enda jeg.... heh

temmelig stille her enda også... [:(]

Ja! Det er kjempestas!! Det er nok rett rundt hjørnet for alle dere andre også! [:D]

Aaaaaw, gleeeede meg te pappen kan kjenne sparkene eg og! Har prøvd å kjenne etter lenge og, men han har ikkje kjent någe ennå... Vente i spenning, men har kjent at någen spark e ganske harde og någen e svakere, og de skikkelige fotballsparkene har selvfølgelig vært når han ikkje har kjent etter [8D]

Det er en deilig følelse! Her kjente mannen spark første gang rundt uke 17. Har vært tidlig med alle 3 av en eller annen grunn
Typisk at det blir helt "stille" når noen skal kjenne da.

Back
Topp