• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

spark

tulla29

Forelsket i forumet
Ååå, jeg har jo kjent vesle tulla hver dag nå i snart 2 uker! Har kjent henne utenpå også, men samboeren min har aldri rukket å kjenne. Men igår da vi la oss lå vi der og han holdt på magen min, og da kom det hardeste sparket noen gang! Han lurte på om det var jeg som gjorde noe med magen for å lure han, men det var det jo ikke! Tji-hi!;) Så kom det et til han kjente også! Synes det var så stas jeg, så kan jeg dele gleden av å kjenne henne med han også!![:)]

Ååå det er så stort og deilig, og det hele blir liksom enda mere virkelig for pappa etter en slik opplevelse [:)]
Kos dere og nyt alle teng fra snuppa [:)]

Åååå, så godt! dere er heldige å ha noen å dele gleden med ,som dere elsker... [:)] blir alene med snuppa jeg... gleder meg,men skulle gjerne hatt en barnefar som brydde seg... 

Herlig, nyt det [:D] Er så stas når pappaene også får være litt med på det som skjer inni oss!
Jeg bor ikke med barnefar, men han kjente det faktisk i helga  Det var et rørende øyeblikk!! Jeg lå på sofaen og slappa av da min kjære kom..også satte han seg ned ved siden av meg og dro opp t-skjorta og begynte å kose med magen. Da gikk det bare noen sekunder før lillegutt sparka til så både jeg og pappaen skvatt [:)] Fantastisk!

ORIGINAL: mamma900

Åååå, så godt! dere er heldige å ha noen å dele gleden med ,som dere elsker... [:)] blir alene med snuppa jeg... gleder meg,men skulle gjerne hatt en barnefar som brydde seg... 

Ja, det er veldig herlig! Uff, nå ble jeg litt trist på dine vegne her! Men du får dele med oss, så skal i allefall vi glede oss masse over gledene dine![:D] Og du kommer til å bli en kjempemor! Klem

Back
Topp