Spark

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Kjenner andre spark over navelen enda? Eg har kjent under navelen eit par dagar men no sparke det over navelen også (trur eg) [:)][:)]

ORIGINAL: Embriks mam

kjenner det under navlen her, kjent det i en ukes tid nå

Startet å sparke under navelen min rundt onsdag-torsdag i uka som var[:)][:)] Ingen tvil det er den lille[:)]

ORIGINAL: Svartengel

ORIGINAL: Embriks mam

kjenner det under navlen her, kjent det i en ukes tid nå

Startet å sparke under navelen min rundt onsdag-torsdag i uka som var[:)][:)] Ingen tvil det er den lille[:)]

herlig

har kjennt liv, men fortsatt veldig svak og ikke tydelige spark. Men bare under navlen

ORIGINAL: addi

har kjennt liv, men fortsatt veldig svak og ikke tydelige spark. Men bare under navlen

Dette er tydelege spark og eg har sida uke 13 merket bevegelser. Samt at livmora mi er visst litt over navelen no, men det stemmer ikkje med 17uker virker det som, så det blir spennende på ultralyd[:)][:)] 

Glede meg til at dere får merke skikkeleg spark også[:D][:D][:D]

Har ikke kjent noe enda...tror jeg. Håååper jeg kjenner noe snaart.[:)]

Men hvor ligger livmoren i uke 15 egentlig??

No er den lille spinnvill og sparke så hardt, det sterkaste sparkinga hittil her[:D][:D][:D]

ORIGINAL: EricaJenta

Er gjerne nett komt opp av bekkenet kanskje? Eg er ikkje sikker men.

ORIGINAL: Svartengel

ORIGINAL: EricaJenta

Er gjerne nett komt opp av bekkenet kanskje? Eg er ikkje sikker men.

Nei det skjer i uke 12 eller no det.. kjenner den er langt over bekkenet, bare ikke helt hvor toppen er[8D]

Jeg kjenner det ikke over navlen, men ca navlehøgde [:D][:D][:D] Herliiiii!!!![:)][:)][:D][:D]

Jeg kjenner det under navelen, litt svake spark, men er sikker på at det er den lille [:)][:)]

Jeg er i uke 16, og lurer mange på om d er den lille jeg kjenner eller ikke (under navlen). Har jo ikke vært gravid før, så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter.
Men jeg har fått lånt en dopler av ei venninde som jeg hører hjertelyden med. Har hørt den en gang midt på magen, men i d siste har den vært veeldig langt nede (ved trusekanten, eller kanskje under å?!). Så forstår at jeg ikke kjenner noe over navlen enda, hehe. Er vel varierende hvor livmoren ligger til hver enkelt, men jeg trodde den skulle vært litt lengre oppe enn d den må være nå!! hmm[8|]

Gleder meg til å se igjen på ul snart!

Back
Topp