SPARK!!

Markmusa

Gift med forumet
Tidlig i morrest i 6 tia fikk jeg kjenne det første ordentlige sparket!!! [:D][:D] Herlig! Har kjent bevegelser lenge, men dette var et kraftig spark. [:D] Rett bak navlen. (hun ligger opp ned) [:)]

Herli å kjenne liv!! No kjenner eg babyen kvar dag, heilt herleg!! [:D]

Sambo har kjent spark på utsida ca 1 veke, men las idag at det er fyrst i veke 28 ca du skal kunne kjenne spark... Eg var vel kanskje 18 når han kjente det fyrste gongen.. [8|] 

Har også kjent spark en stund, gubben kjente det også for 2 dager siden. Utrolig gøy! [:D]

jeg har kjent babyen i 3 uker nå, merker spark nesten hver gang jeg setter meg ned. men det er vel en stund til den sparker så hardt at pappaen får kjenne

Her er det liv, ja! Er utrolig morsomt å kjenne bebisen turne og sparke. Men har ikke kjent det på utsiden enda, men tror ikke det er sååå lenge til![:D] 

Her  i dag så min kjære at det rørte seg utapå magen når gullet sparka...skikkelige kraftige spark gutten begynner å gi fra seg nå..hihi, men morro da, men av og til er han så bajas at da må jeg si fra litt til han...så roer han seg. hjelper å stryke på magen og nynne litt..hihi..helt sant

Åååh det gleder jeg meg til [:)] Høres koselig ut å stryke magen og nynne og vite at vesla faktisk hører det og roer seg ned [:)]

ORIGINAL: diruT

Sambo har kjent spark på utsida ca 1 veke, men las idag at det er fyrst i veke 28 ca du skal kunne kjenne spark... Eg var vel kanskje 18 når han kjente det fyrste gongen.. [8|] 

Det er vanlig å kjenne spark fra uke 18 + -, jeg tror det er fra uke 28 eller noe sånt at man skal kjenne det hver dag. [:)] Arrester meg hvis jeg tar helt feil![8D]

Men det er i alla fall en herlig følelse. Kan ligge på sofaen jeg og se at magen beveger seg når bebien beveger seg og sparker.

Også måtte jeg selvølgelig misforstå litt igjen da! Tenkte på å kjenne spark fra innsiden jeg da!! Litt tidlig for meg enda.... [8D] Fra utsiden vet jeg ikke når det kjennes, men vi kjenner det nå i hvert fall.
Sorry at jeg misforsto... [:)] Skal lese bedre neste gang.

Back
Topp