Spark!

LilleJenta

Gift med forumet
Dette er så morsomt!! [:D]
De 2-3 siste dagene har jeg kjent masse bevegelse fra lille tassen! Jeg må bare flire og le, det er så utrolig spennende!
Det hadde vært stille i hele går frem til sent på kvelden satt jeg i senga å så tv da jeg plutselig skvatt til å hoppa opp!
Der tok bebisen i gitt! Hehe, for en utrolig deilig følelse!
Det er jo ikke så sterke bevegelser, men da kjente jeg virkelig at dette er ikke noe rumling i magen lenger.
Typen gleder seg til å kjenne også..!
Og nå her jeg sitti og sett på tv en stund, og her er det liv gitt...
Ble så innmari glad av dette her at jeg bare fikk lyst å rope det ut til verden et øyeblikk! Nå får jeg hvertfall dele det med dere da.[;)]
Tenker det er mange av dere som kjenner følelsen godt![;)]
Håper alle har en fin kveld!

så utrolig artig!! jeg driver og venter på å kjenne spark jeg også,men har ikke kjent noe enda... hvordan føltes det ut som da babyn sparket?

å jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det... det kjennes nesten som hvis du stryker en finger lett på huden, eller dytter veldig lett på huden. sånn kjennes det liksom fra innsiden av magen. nesten så det kiler litt![:D] det er herlig!
hehe.. så tenker jeg på at nå sier bebisen fra at den er der! hallo mamma! tihii.. blir helt fjollete av dette her jeg! er vel hormoner på tur her også. bare sitter og flirer!
Du kommer nok til å kjenne det veldig snart! trodde først det var litt rumling, men nå kjenner jeg litt sterkere bevegelse enn det på en måte! GLED DEG MASSE!!

jeg gleder meg masse jeg! :) håper babyn sparker snart. det kan jo hende den gjør d alt da, men at jeg ikke vet det enda,hehe.. har jo følt noen luftbobler, men det kan jo være tilfeldig liksom. men håper snart!!

hormonene våre er nok i sving vettu. hehe

når har du termin da? [:)]

termin 24. juli..![;)]
det sa legen når jeg var på UL for å finne ut hvor langt jeg var på vei. da var jeg 11+3, og jeg har ikke vært på noe ny UL ennå, så vet ikke om det kan bli noe forandring på tiden siden det var så tidlig ennå sa han sist... men det blir nok på den tiden et sted!
bare håper jeg får komme på ny UL snart jeg...

Hvor artig, Jah det er bra godt når man kjenner di.... [:D]

Så gøy - gleder meg sånn til jeg kan kjenne bevegelser - men det er jo en god stund til ennå... håper da at jeg slipper å vente til langt over uke 20

Jeg tror at jeg kjente et spark på lørdag kveld hvor jeg lå helt avslappet på sofaen å så på tv. var hos jordmor på mandag og hun trodde det helt sikkert var et spark.. Men nå har jeg ikke kjent noe siden så jeg går og venter på å kjenne noen flere. Det var den følelsen som du forklarer lillejenta, som om noen stryker over huden eller som et lite "dytt" fra innsiden. det var litt under navlene da.. Men ja det er en sinnsykt deilig følelse[:)] Så nå får vi bare kose oss masse med sparkene, så får vi håpe at kjærstene våres snart får kjenne de også!!!

Men en annen ting: Jeg ser du er fra Lørenskog Lillejenta, kan jeg spørre om fra hvor? Er derifra jeg også=)

Klemmer[:D]

Bertemor: Da var det helt sikkert spark fra den lille krabaten! Herlig ikke sant?[:)]
Jeg bor nå egentlig på Gamle Stovner, ikke langt fra Lørenskog Stasjon.
Typen bor på Finstad, (og jeg bor mest der) men vi skal mest sannsynlig flytte til Kjenn om et par mnd da.
Og du da? Du skal vel føde på AHUS du da? Og når har du termin?[;)] Klemmer

(ved nærmere titt på innlegget ditt ser jeg jo at du bor i danmark, så da blir det vel ikke noe AHUS på deg akkurat[8|])

Så spennende[:)] Jeg også vil føle det[:(]

Lillejenta=)
Ja det var kjempe herlig! Men jeg fikk ikke helt den respons fra kjærsten som jeg trodde da,han bare lo og sa at det er alt for tidlig! Da ble det litt utskjelling på han.. Hehe.
Jeg kommer oppringelig fra Fjellhamar jeg da.
Men ja vi bor i Danmark nå for jeg studere her nede, men jeg har termin 5 august og da skal jeg hjem og føde på Ahus. Er jo best det synes jeg hvor jeg har familene rundt meg også!!!
Du da, hvor langt på vei er du? Og Ahus på deg eller?
Klem[:)]

Jepp det blir nok AHUS på meg Bertemor.. Har tenkt litt på Ullevål, men tror ikke det blir noe av. (dårlig med plass der også etter hva jeg har hørt...) Har ikke vært på UL ennå jeg og er 19+5 i dag... Lang ventetid på å få kontrolltime hos både lege og helsesøster på Stovner.[:'(] Kjipt! Men sist jeg var på AHUS for å sjekke hvor langt jeg var på vei, mente han at terminen ble ca 24. juli. Kan jo bli forskyvd litt siden det var så tidlig ennå da men... Rundt da hvertfall![;)] (ikke så langt unna deg det;))
Du får fortelle gutten din at det er ikke for tidlig å kjenne det nå.. Du har helt sikkert kjent rett![:D] Har vært litt stille hos meg et par dager, men kjenner at h*n er i bevegelse innimellom da!
Tenker det blir best for deg å komme hjem til familien når du skal få bebisen ja! Føles tryggest det.[:)]
Hvor gammel er du da?

Så koselig!!!!!

Kan tenke meg at det er en herlig følelse å kjenne barnet sparke!!
Kos deg framover med den lille "fotballspilleren" i magen!

Klem, M

dumt det er så lang ventetid da. er ikke morsomt å gå å vente for lenge heller.
Jeg er 20 nå.. Hva med deg? Har du kjent noen flere spark enda da? Det har ikke jeg, går og kjenner etter og venter på at jeg skal kjenne mere til at det er liv der nede da, hehe[:)]

ja det er kjempe dumt. lurer på om jeg skal bestille en time til en privat klinikk og få ultralyd på 3D nå, begynner å bli ganske utålmodig.[&:] tror det er verdt pengne uansett, og da regner jeg med man får time ganske fort.
Jeg kjente så smått et par bevegelser på dagen i dag, men ikke noe etter det. Har ikke vært så mye siden de 2-3 første dagene jeg kjente det... Men det kommer vel! Jeg er 24. Blir 25 i mars da. (liker å være 24 så lenge som mulig[8D] hehe...)

Back
Topp