Spark

Mona-B

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julikulene 2020
Herlighet så deilig det er å kjenne sparkene til mini ❤
Nå kan jeg ser det på utsiden når jeg ligger å slapper av!! Fikk det på film, men får ikke delt den her inne :oops:

Jeg føler jeg kjenner dag for dagcat han blir sterkere!
Sambo fikk kjenne det på utsiden på fredag, og idag synes det på utsiden!

Tiden går altfor fort, ønsker å nyte denne tiden, da det blir siste! Men lillegutt vokser til:dummy: er 20+6 idag:happy:

Kjenner dere masse liv?❤

Jeg er også 20+6 i dag, og kjenner litt aktivitet på formiddagen, og så littegrann igjen på kvelden. Men kjenner ingenting på utsiden enda; har morkaken foran da :/

Jeg er også 20+6 i dag, og kjenner litt aktivitet på formiddagen, og så littegrann igjen på kvelden. Men kjenner ingenting på utsiden enda; har morkaken foran da :/
Jeg har også morkaken på utsiden.

Så rart at det kan være så forskjellig!

Er det din første?

Jeg kjenner det daglig nå, så det på utsiden før første gang i dag :) er 19 +2 :Heartred

Nå kan jeg ser det på utsiden når jeg ligger å slapper av!! Fikk det på film, men får ikke delt den her inne :oops:

Tiden går altfor fort, ønsker å nyte denne tiden, da det blir siste! Men lillegutt vokser til:dummy: er 20+6 idag:happy:

Kjenner dere masse liv?❤
Ja, det er jo helt fantastisk når en kjenner så mye liv :D kjente han sparket når jeg la hånden på magen i dag, helt magisk :Heartred

Morkake foran her! Kjent spark innvendig siden uke 15 ca :) og daglig fra uke 16:Heartpink
Har den siste uka kjent markant forskjell og søndag kveld dunka kommende mammahjerte hardt!
Jeg kosa meg med brownies og min craving(Fanta!) og skulle slappe av med serie på sofaen. La merke til at det ble livlig, og at sparkene kom jevnlig på samme sted, sterke enn vanlig. La litt press der med 3 fingre- og jammen med sparka lillemor fra seg:Heartpink og nå kjennes det godt! Merker som du, at hun blir sterkere:Heartpink

Kommende pappa sitter på fjellet og gleder seg veldig til å komme hjem i morgen å få kjenne :Heartpink

Kjenner dere masse liv?❤

Så det på facebook ❤️ herlig!
Her har det vært MASSE liv de siste dagene. I går kjente jeg utenpå for første gang ❤️ til tross for masse ekstra polstring :hilarious: blir så rørt og glad og kjenner jeg får et skikkelig deilig bånd med han som blir sterkere for hver dag❤️

Kjenner dere masse liv?❤

Samme her! Fikk filmet i går jeg også. Magen hopper og spretter. Han er helt vill :D Annet gemytt på denne her enn på storesøstera.

Det er sååå koselig ❤️

Kjenner liv flere ganger daglig nå, er 21+4 nå :) Samboer har også kjent det! Litt svakt enda, men han kan definitivt kjenne noe :D

Kjenner liv flere ganger daglig nå, er 21+4 nå :) Samboer har også kjent det! Litt svakt enda, men han kan definitivt kjenne noe :D

min samboer har ikkje tid til å kjenne i mer enn 30 sek å et jo typisk at baby stopper å sparke da :hilarious::hilarious:

Ja, har kjent noe som jeg vet er baby, men ikke noe som kan sammenlignes med bevegelser med morkaka bak :p men ok kan ikke klage for mye! 1/4 graviditeter med den foran er ikke så ille

Nei det er kanskje innen før, men fremdeles kjedelig å vente

Kjenner noe når jeg sitter fremoverbøyd, men lite ellers. Har morkaka foran:shifty:20+3 i dag og første.

Åh, hmm. Kanskje det er fordi jeg har bakovervendt livmor i tillegg? Dette er min første :) Hva med deg?
Er min 2, men har ikke bakovervendt livmir, så kan være forskjell der :happy: spørs jo også helt på hvordan baby ligger :happy:

Så fantastisk! her er det nada! eller jo litt som kan være bevegelse - men men morkaka foran er no dritt
Word, har også foran så følte det tok tid før jeg kjente på utsiden, men nå gikk det plutselig fort!

Back
Topp