Spark

snopey

Forelsket i forumet
heisann. Noen som har begynt å kjenne babyen i magen? Eg merker ikke noe selv utenom at dæ strekker når eg beveger meg til sides noen ganger. Å då kan dæ kjennes om et veldig spark,men tipper dæ er pga strekk å evt loft/ tarmeneo_O

Jeg har kjent den lille [emoji4]

Koss kjennest dæ ud? Å kor langt er du på vei? Eg er 14+ 2
husker fra forrige gang at det føltes som bobler i magen i starten, og at det begynte å kjennes som en liten sprellende fisk etterhvert

Jeg er 11+2 el 12+0 (mens/ul), har ikke kjent noe enda (flergangs, og har kjent tidlig (ca 12 uker) i tidligere svangerskap, utenom i det første). Gleder meg veldig!

Eg venter nr 4, men har vert så forskjellig fra svangerskap til svangerskap. Kjente tiligare me første en me di andre to. Å er usikker nå,men må nok bare vente å kjenne ettero_O er 14+3 nå mandag.

Er 13+6 i dag. Var 12+4 når jeg kjente det første gang denne gangen. Med første kjente jeg det i uke 16 og andre i uke 14. Men det kjennes som dytt, ikke disse fiskehalene eller boblene som sprekker om det ofte står beskrevet. Derfor gikk jeg lenge og trodde jeg ikke hadde kjent førstemann før i uke 20 da det var tydelige spark/slag. Men da jeg kjente andremann forsto jeg at det var det samme som jeg hadde kjent fra uke 16 med første. Godt jeg skrev ned alt mulig rart i første svangerskap. Synd jeg ikke gjorde det i andre [emoji14]

Jeg kjenner allerede bevegelsene til mine små [emoji7] Kjennes som små bobler/fiskehale-slag. Med nr 1 kjente jeg også veldig tidlig, men nr 2 kjente jeg ikke noe før uke 17.

Jeg er 11+4 idag.

Jeg kjenner ingenting enda. Er 14+3 i dag. Lurer på når jeg kommer til å kjenne noe <3

Jeg er 12+4 og kjenner ingenting. Har ikke kjent noe før rundt uke 16 med alle de 3 andre.

Jeg kjenner allerede bevegelsene til mine små [emoji7] Kjennes som små bobler/fiskehale-slag. Med nr 1 kjente jeg også veldig tidlig, men nr 2 kjente jeg ikke noe før uke 17.

Jeg er 11+4 idag.

Åh, nå skal jeg begynne å kjenne etter når jeg har lagt meg! Med to er det kanskje mindre plass så det blir mer knuffing som kan kjennes? :)

Eg pleier og å ligge kver kveld å kjenne ettero_O

Er nesten sikker på jeg har kjent spark noen ganger fra uke 12,men går noen dager mellom hver gang!kjennes ut som noe kiler og plutselig beveger seg på en måte!kjente det mye senere sist!

Lurer litt på om jeg kan ha kjent babyen i går.. da var jeg 13+6. Er førstegangs, så veit jo ikke hvordan det kjennes, og om det er sannsynlig så tidlig.. men var hvertfall et eller annet jeg aldri har kjent før, som kjentes litt ut som veldig lett kiling på en måte. Varte noen få sekunder, så kom det igjen et par timer senere igjen[emoji12] ikke merket noe i dag..

Ganske sikker på at eg har kjent noko ja, men er veldig svakt enda, så kan jo være noko anna [emoji4]

Tror jeg kjente noe overigår [emoji1]

Back
Topp