Spark

Høstbarnet

Lykkelig mamma til Sarah Madelen <3
Kan dere se tydelige spark utenpå magen? Jeg har ikkje kunne mt det denne gangen. Men lurer på om det kan skyldes at morkaka ligge foran??

Morkaka mi ligger også foran. Har sett tydelige bevegelser siden uke 22. Og nå er det helt vilt [emoji87][emoji23] Romsterer noe vanvittig inni der!

Kan se det ganske godt. Og når hun snur på seg kan vi se hele magen vrenge seg. Morkaken ligger bak, og har kunnet se spark siden midten av juli. Husker ikke uke da, men er uke 30 nå ;p Hjernen er litt bedøvet for tiden..

Min morkake ligger også foran men jeg ser sparkene hennes ganske tydelig nå ja! Tar helt av om dagen :woot::Heartpink Skal sies at hun har vært temmelig aktiv der inne hele tiden, så er spent på hvor hyper hun blir på utsiden :hilarious:

Vises veldig godt på utsida hær. Morkaka bak te mæ da

Jeg ser magen spretter litt, men ser ikkje tydelig at det er en fot f.eks eller kjenner at der va rompa. Men mulig at akkurat det er litt tidlig enda

Jeg ser magen spretter litt, men ser ikkje tydelig at det er en fot f.eks eller kjenner at der va rompa. Men mulig at akkurat det er litt tidlig enda
Magen min og beveger seg ut slik du forklarer, uten at jeg kan si sikkert at det der var en fot etc. Føler der beveger seg i alle retninger, så vet virkelig ikke hvordan han egentlig ligger [emoji5]

Tja... kan se et lite dunk at magen beveger seg litt, men ellers ikke. Har morkake foran.

Jeg har morkaken bak, men babyen har hovedsakelig ligget i tverrleie og sparket nedover og bakover, og det verken kjennes eller synes så godt utenpå. Nå tror jeg omsider hun har snudd litt på seg, for jeg kjenner mer spark oppover, og det er blitt betydelig mer synlige bevegelser utenpå de siste dagene.

Her kjenner jeg masse, og det ser ut som det er jordskjelv i magen min til tider, men kan ikke se tydelig om det er arm eller fot. Vet at hodet lå ned på kontroll forrige uke, men godt mulig det har endret seg. Føler som mange andre her, at det er bevegelse over alt :happy:

Masse spark=) Kjenner de godt, og de begynner å bli ganske kraftige også :P =)

Sniker fra desember.

Jeg har morkaka foran men ser spark utenpå av og til (27+1).

Her har han ligget med hodet ned en god stund, sparker på min høgre side, og rompa ligger på min venstre side.. ser sparkene godt. Har morkaken delvis over "alt" :-p både bakre, under og litt fremre vegg.

Han har lagt seg med hodet ned og sparker oppover. Ser det godt utenpå nå, selv om jeg har morkaken foran.

Er i uke 31 med morkaken bak. Alle mulige bevegelser syns godt utenpå, romsteringer og spark.. Litt nytt for meg dette svangerskapet. Har hatt foranliggende morkake mine to tidligere svangerskap og bevegelsene har det vært noe vanskeligere å kjenne og mest tydelig utenpå siste trimester, men helst på sidene.. Så kan jo ha litt å si hvor morkaker er [emoji6]

Alle disse sparkene i ribbeina gjør i det minste at jeg sitter mer rak i ryggen :) Hvis jeg sitter på en stol som en potetsekk får jeg fort beskjed innenfra at jeg må rette meg opp :p

Back
Topp