Spark :)

Spent:)

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
I dag kjente jeg for første gang bittesmå dylt utenpå magen når mini sparka :) Flere som har kjent? Er 18+1

Jeg har kjent utenpå, men ikke samboeren. Som regel når de hardeste sparkene kommer er det bare to av dem. Så innen samboer har fått lagt hånden på magen er det over. Skikkelig luring :p

Er uke 18+0 og har kjent spark utenpå magen noen dager nå :) Samboeren har også endelig fått kjenne. Men som regel er han for treig og rekker ikke kjenne noen ting [emoji14]

Kjente for første gang på utsiden igår, 16+4 [emoji173]️ var skikkelig liv i magen også hele tiden, i dag er det helt stille [emoji13] men så herlig å kjenne på utsiden altså [emoji7]

Så heldige dere som kjenner spark. Jeg har ikke kjent noe enda

Kjenner ingen verdens ting, blir gal ☹️ Litt smålei av hele opplegget.. 18+1.

Straks 18uker, kjenner ingenting innvendig eller utvendig, til tross for at dette er nr 2

Kjente 18+4. Begge ungene rakk å kjenne. Men har ikke kjent i etterkant Er 19+0 i dag ❤️

Etter uke 18+0 har eg begynt å kjenne dagleg! Ikkje ofte per dag men kjenner små dult inni mellom, er ikkje noko kraftige greier[emoji2] er førstegongs og har morkake på baksida[emoji1360]

Ikke direkte dult eller spark, men merket noe som lignet protest fra innsiden når jeg bøyde meg frem over stolen for å knytte skolissen [emoji14]

Kjente så vidt kittlingen i hånda når eg var 15+0. Syntes det var tidligt, men jm sa bare att det var koseligt. Tok vel ei ukes tid før eg kunne kjenne det skikkeligt i hånda selv om det var svakt. Nå er sparkene så kraftigge att eg kunne se junior sparka i går [emoji4] er 18+3 i dag [emoji5]

Plutselig idag når jeg satt i bilen i kø på vei hjem fra jobb så kjente jeg plutselig noen små dult. Det var ingen følelse som andre beskriver, ikke sommerfugler, bobler som sprakk eller noe sånt.. det var bare 4-5 dult som kom med litt mellomrom heelt på nederst på venstre side av magen.. vanskelig å si om det var spark, men har aldri kjent noe lignende. Hva tror dere?[emoji2][emoji7] førstegangs og 17+3 idag

Back
Topp