Spark

Mamma_90

Flørter med forumet
Hvor i magen kjenner dere sparkene? Selv kjenner jeg dem under navlen, kjenner dem også ned mot blæren og inn mot ryggen [emoji28] Føler det er så annerledes enn det har vært i tidligere svangerskap, men er vell ingen fare for seteleie ennå, hehe! Er i uke 23+4 [emoji4]

Jeg er uke 23 i dag og kjenner stort sett sparkene helt ned mot underlivet + i blæra her også [emoji28] Endel spark kjennes tydelig mot området rundt trusekanten, så enn så lenge er det der og litt lengre opp jeg har kjent sparkene fra lillemor [emoji4] Håper også på at hun snur seg etter hvert.. Vil tro de enda har god plass til å snu seg rundt [emoji106]

Hvor i magen kjenner dere sparkene? Selv kjenner jeg dem under navlen, kjenner dem også ned mot blæren og inn mot ryggen [emoji28] Føler det er så annerledes enn det har vært i tidligere svangerskap, men er vell ingen fare for seteleie ennå, hehe! Er i uke 23+4 [emoji4]
Her har sparkene så smått funnet veien opp mot ribbeina:)

Min har gravd rumpa godt bed i bekkenet mitt og ligget der siden uke 10, men håper han snur seg snart! :p

Her sparkes det overalt, men i det siste har han sparket mer opp mot høyre (nærmer seg ribbeina), så tror han liker den stillingen i magen. Har også kjent spark over navelen. Kjenner mindre når han snur seg og sparker nedover. Har morkaken fremme, så han være det er derfor jeg ikke kjenner like mye når han sparker nedover. Er 24+0 i dag

Noen ganger så prøver han å bryte seg ut gjennom underlivet mens andre ganger så sparker han langt over navlen :p er 24+2 nå

Mi sitter rett opp og ned iflg ul og sparker kun i området over skambeinet og ved trusekanten, har vært sånn siden uke 17.. tydelige spark som både sees og kjennes utenpå. Kjenner av og til noen av de gode, gamle boblene like over navlen, men det mistenker jeg at er boksing med nevene. Er 25+2 og håper på at hun snur seg om noen uker!

25 + 0 han er faretruende nærme ribbeina for øyeblikket [emoji23] han her turner så mye at her er det spark i alle retninger [emoji23][emoji23]

Ja det høres mer "normalt ut", slik jeg har kjent det før. Hvor langt er du på vei? Skal ikke livmoren rekke over navlen nå? Har morkaken fremme denne gangen om det har noe å si [emoji12]
Jeg må si at jeg ikke vet hva som er normalt, jeg er gravid for første gang :p
Jeg er nå 25+2:)
Livmoren min er over navlen, tror den ligger midt i mellom navlen og puppene nå:p
Min morkake ligger bak, men jeg har heller ikke peiling på om det har noe å si:shy:

Overalt, gjerne samtidig. Tror han blir brakedancer [emoji23] mistenker at pappan har smugla en kniv inn til ham også, det føles i hvert fall ut som han forsøker å skjære seg underlivet innimellom... :-P

Jeg er uke 23 i dag og kjenner stort sett sparkene helt ned mot underlivet + i blæra her også [emoji28] Endel spark kjennes tydelig mot området rundt trusekanten, så enn så lenge er det der og litt lengre opp jeg har kjent sparkene fra lillemor [emoji4] Håper også på at hun snur seg etter hvert.. Vil tro de enda har god plass til å snu seg rundt [emoji106]

Samme her! Det er kun ein gang for fleire veker sidan at eg kjente spark rett under navlen. Ellers har eg kun kjent spark heilt nederst i magen, i området rundt trusekanten. Så jenta i magen min ligg nok også med beina ned. Heldigvis har dei jo enda god plass til å snu seg riktig vei. :happy119

Back
Topp