Spark!

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Kjenner dere det nå? Sitter i sofaen nå å kjenner at lille gull har fest i magen, små svake dunk kjennes på utsiden av magen <3 så deilig å begynne å kjenne liv!! Trodde aldri jeg skulle komme så langt, da hele graviditeten har vært så surrealistisk! Lille bolla vår <3 *snufs*

Kjenner masse her. Er 21+1 idag, starta å kjenne rett før 17 uker. Nå har både samboer kjent flere ganger og vi har sammen sittet og sett på magen, og da har vi sett når snuppa sparker. Utrolig moro!

Jeg er 20+4 og kjenner ingenting. Har morkaka foran så venter i spenning på når det er vår tur til å kjenne lille prinsen i magen <3

Jeg har morkaken foran, har egentlig ikke ventet noe bevegelse/liv før i uke 20-21. Men jaggu overrasker lille snuppa oss, og jeg har kjent daglig liv siden uke 18. Nå er jeg 19 :-)

Kjent daglig siden rundt uke 18, men i dag var første gangen jeg så det utenpå , var litt spesielt :) er i uke 21 nå.

Er 21+2, har nok kjent spark en stund uten å være sikker. Nå er det ikke lengre tvil, sparkene er ganske kraftige flere ganger til dagen. Koselig, men også litt ubehagelig, alt etter hvor han velger å spenne fra :D

Jeg har også livmor fremme. Så ble så overrasket over at jeg kjenner noe nesten daglig nå.
Er 18+4, og kjente første tydelige dunk 16+5!

Stille i 2 uker her nå... Bare kjent press utover nå og da

17+4, kjenner ingenting!!
Evt så er det bevegelse uten at jeg skjønner hva det er....

19+4 og kjenner ingen spark.. :( men han ligger langt ned i bekkenet bak morkaka så jordmor sa jeg måtte være forberedt på å vente.. :-)

Her ligger morkaken foran og gutten vår har hodet ned mot bekkenet(ligger i en sånn fin bøy med ryggen opp mot min mage:happy:), så her kjenner jeg enda bare den "boblingen", men ikke slik at det kjennes ut som spark enda. Jeg er 20+2 i dag. Det kommer tidsnok, vi har jo sett han på ultralyd, så at alt er bra er det ingen tvil om :)

Kjenner han godt hver dag, både når jeg er rolig og i bevegelse. Jeg er heldig som har morkake bak. Det er nok lettere da. Jeg er 22+1 i dag, har kjent spark et par uker. Kiling og bobling noen uker før det igjen. ❤️❤️

Har kjent daglig her fra uke 16. Noen dager mindre enn andre. Men, nå har hun begynt å dytte noe skikkelig ut mot siden så jeg får skeiv mage :o :p

Er overbevist om at jeg kjente spark og så det utenpå magen isted.. Er det mulig selv med morkaka foran?? Er bare 17+5 og fikk beskjed om at det kunne ta litt tid før jeg kjente liv..

Er overbevist om at jeg kjente spark og så det utenpå magen isted.. Er det mulig selv med morkaka foran?? Er bare 17+5 og fikk beskjed om at det kunne ta litt tid før jeg kjente liv..

Ja spørs jo helt hvor morkaken ligger. Min er midt på foran, og jeg ser og kjenner godt på begge sider :-)

Back
Topp