spark

Miriam91

Betatt av forumet
har dere begynt å kjenne spark fra den lille? jeg er 17+5 idag, og kjenner ingenting :s er også andregangs, så burde jeg ikke begynne å kjenne noe snart?
 
Samme her.. 16+3 å andregangs. Sist kjente jeg daglig fra uke 12-13. Nå kjenner jeg ingenting. Avogtil noe som kan minne om romstering, men ingen spark :( har morkaka på fremre vegg denne gangen :/
 
Jeg har morkaka på fremre vegg og kjente ingenting før i uke 18 :)
 
Kjenner spark akkurat nå! Kjente første gang i uke 14-15 og nå er det blitt ganske tydelig <3 Mannen min og mamma kjente det også her om dagen :) Har hørt at mange ikke kjenner før rundt uke 20 så alt fra 11-24 er visst normalt ettersom jeg har forstått.
 
Jeg er tredjegangs og først i forrige uke begynte jeg å kjenne jevnlige spark (er i uke 18 nå). Dersom babyen liker å ligge inn mot ryggen din er det ikke godt å kjenne så mye, så kan jo være derfor :) Veldig individuelt når man begynner å kjenne det.
 
Jeg er 18 uker i morgen og har ikke merket noen ting. Eller, mageromling og sånt kan jo ha vært spark, men jeg har i hvert fall ikke tenkt "oi, her er det liv!" enda. Men det er vel bare et tidsspørsmål. :) Er for øvrig førstegangsfødende, så har ingen referanser fra tidligere.
 
17 uker i morgen og begynte å kjenne liv for 3-4 dager siden. Da var det ikke noe tvil, ellers har jeg nok kjent det tidligere også. Men da har det vært mer vagt. Jeg er andre gangs.
 
Er tredjegangs å har kjent det noen dager siste uka.Er i uke 16.:)
Livmora mi ligger på fremre vegg som den har gjort alle ganger.Vandt med det å være tålmodig med å få kjenne spark.De sparker jo ikke akkurat heller så tidlig da:p
 
Begynte å kjenne noe i midten av uke 16. I uke 17 ble jeg helt sikket på at det var spark jeg kjente :) Nå kjenner jeg det hver dag, straks i uke 19 <3 Gleder meg til pappan kan få kjenne også!
 
Jeg er 3 gangs og har kanskje kjent noe et par ganger. . Men jeg er 16+1 og håoer virkelig jeg kjenner noe som bekrefter lille snart <3 utålmodig ja hihi ..
Har en mann som også venter spent ;)
 
Tror jeg kjente liv igår kveld og i dag! Er 16+1. :) Men jeg er førstegangs så jeg er ikke helt sikker, men det var en helt annen følelse enn når det bare er luft som beveger seg/romling. Det er jo så spennende! :D
 
Jeg har begynt å kjenne det så smått nå de siste dagene og er i uke 16 nå, annengangs. Har livmor på bakre vegg denne gangen. Forrige gang var den på fremre vegg og jeg kjente ikke spark før uke 22! :)
 
2 gangs og kjenner veldig lite. Kjente mye tidligere med tuppa. Har morkaken foran.
 
Kjenner mest bevegelser, ikke sånn skikkelig spark helt enda. Er 18+0 i dag og morkaken ligger bak. Er 4 gangs og har kjent liv fra uke 11-12. :)
 
Jeg er 19 uker i morgen, og begynte å kjenne bevegelse for litt over en uke siden. Er førstegangs, men jeg har aldri opplevd de følelsene i magen før, så jeg tror virkelig det er mini:) En veldig fin følelse.
 
17+6 her og førstegangs :) har kjent liv to ganger. Har morkake som ligger fremme, så forventer ikke å kjenne så mye enda :)
 
Her har jeg kjent liv daglig siden uke 16 ca. Litt sporadisk før det. Jeg har også morkaken fremme, men kjenner det godt litt på siden av magen :)
 
Hos meg ligger morkaken foran, så kjenner vel ingenting enda! Sånn var det med førstemann og, da kjente jeg det først i uke 22. Nå er jeg i uke 19, så det kommer nok snart:)
 
Er førstegangs og 18+5. Har ikke kjent noe annet enn voksesmerter, stikking etc. Så har vært rimelig paranoid og gikk faktisk så langt som å konkludere med at bebis måtte være livløs. Heldigvis var oul for 3 dager siden og der lå det jommen meg en krabat som sprellet, klødde seg i huet, øyet og suttet på totten. Sinnsykt herlig å se, siden jeg ikke har vært på ul siden tidlig ul pga. smerter i uke 8+1.

Den lille krabaten var en gutt, og jeg fikk høre at morkaka lå på fremre/nedre del av livmora. Men fikk ingen beskjed om at jeg måtte tilbake å sjekke dette eller at det kunne være problematisk. Så regner med alt er topp! :)
 
Er førstegangs og 16+5, tror jeg kjenner litt bevegelse nå men litt usikker. Føles ut som leamusbevegelser i magen, og siden jeg ikke har kjent det tidligere tenker jeg det kanskje kan være fra mini i magen :Heartpink Dere som har kjent bevegelse og kjenner det igjen, kan det sammenlignes med leamus? :p Så gøy om det er det!!
 
Back
Topp