Etter å ha kjent spark inni magen i flere uker var det deilig å få noen skikkelige spark i handa i dag (hold handa på magen og h*n sparka flere ganger)
beste følelsen.
Nå gleder vi oss til UL på fredag
Nå gleder vi oss til UL på fredag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe så gøy når de er så aktiveJeg ble helt sjokka i går kveld, da startet det plutselig med voldsom gymming i magen, ikke bare de forsiktige bevegelsene lengre. Og nå har han holdt på i hele dagMå ha funnet på noe morsomme moves inni der, salto eller no sånn
![]()
Jeg har morkaka ut mot navlen. Er i uke 20 nå. Jeg kjenner det noe som kan være spark som skjer nederst på magen. Litt som leamus egentlig noen andre som kan se den sammenligningen? Jeg har alltid hatt leamus rundt om på hele kroppen, og ikke bare på øyet, og syns følelsen er ganske lik. Sparkene kommer ikke like ofte og fort etter hverandre, men litt sånn muskel som rører på seg uten at jeg gjør noe følelse...
Akkurat sånn kjennes det ut for meg også! Sparkene kjennes ut som leamus/små muskelsammentrekninger i magen!Jeg har morkaka ut mot navlen. Er i uke 20 nå. Jeg kjenner det noe som kan være spark som skjer nederst på magen. Litt som leamus egentlig noen andre som kan se den sammenligningen? Jeg har alltid hatt leamus rundt om på hele kroppen, og ikke bare på øyet, og syns følelsen er ganske lik. Sparkene kommer ikke like ofte og fort etter hverandre, men litt sånn muskel som rører på seg uten at jeg gjør noe følelse...
Meg ogsåAkkurat sånn kjennes det ut for meg også! Sparkene kjennes ut som leamus/små muskelsammentrekninger i magen!![]()