Spark

Så gøy! Jeg kjenner det ikke utenpå enda, og synes det er veldig rart for hun virkelig sparker og romsterer fælt. :p

Jeg ble helt sjokka i går kveld, da startet det plutselig med voldsom gymming i magen, ikke bare de forsiktige bevegelsene lengre. Og nå har han holdt på i hele dag :-) Må ha funnet på noe morsomme moves inni der, salto eller no sånn :-)

Så hærli :) her kjenner vi ingenting utenpå enda, men det romsterer godt der inne og av og tilber det ganske kraftige spark... Litt godt polstret jeg da så kan være derfor det ikke er så lett å kjenne på utsiden enda :)

Jeg ble helt sjokka i går kveld, da startet det plutselig med voldsom gymming i magen, ikke bare de forsiktige bevegelsene lengre. Og nå har han holdt på i hele dag :-) Må ha funnet på noe morsomme moves inni der, salto eller no sånn :-)
Hehe så gøy når de er så aktive :D

Kjente spark utenfor magen for første gang i går når jeg skulle legge meg. Mannen var selvsagt ikke i nærheten. Men han vil nok kjenne det tidsnok ;) Er så koselig. :-)

Her er det også økning i spark og bevegelser. Kjenner ikke utenpå ennå, men vet det snart kommer :love7

Kjente første ordentlige spark i dag :) ikke utenpå, men jeg kjenner det godt!

Kænner ikkje noet utenpå enda .
Men gleder meg till den tid så broren på 3 ska få kænna han klappar på magen hver dag :-)

Jeg kjente selv første spark utpå magen i går. :) men hver gang mannen kommer med hånda blir det heeeelt stille inni der. :p

Jeg har morkaka ut mot navlen. Er i uke 20 nå. Jeg kjenner det noe som kan være spark som skjer nederst på magen. Litt som leamus egentlig noen andre som kan se den sammenligningen? Jeg har alltid hatt leamus rundt om på hele kroppen, og ikke bare på øyet, og syns følelsen er ganske lik. Sparkene kommer ikke like ofte og fort etter hverandre, men litt sånn muskel som rører på seg uten at jeg gjør noe følelse...

Jeg har de siste par dagene kjent det utenpå nå:-). Når sambo skal kjenne blir det stilt med en gang, så han har ikke fått kjent det ennå..

Jeg har morkaka ut mot navlen. Er i uke 20 nå. Jeg kjenner det noe som kan være spark som skjer nederst på magen. Litt som leamus egentlig noen andre som kan se den sammenligningen? Jeg har alltid hatt leamus rundt om på hele kroppen, og ikke bare på øyet, og syns følelsen er ganske lik. Sparkene kommer ikke like ofte og fort etter hverandre, men litt sånn muskel som rører på seg uten at jeg gjør noe følelse...

Det er nok spark! Har også kjent mest nederst i magen hittil, og har morkaka på fremsiden som deg. Du vil nok snart kjenne det oppover på siden og mot navelen også :)

Mannen kjente spark utenfor magen i dag! ❤og spesielt det ene harde sparket og mannen sa; oiiii! Så sint spark! Hahahaha :D jeg fikk tårer i øynene, jeg. Fantastisk! :)

Akkurat sånn kjennes det ut for meg også! Sparkene kjennes ut som leamus/små muskelsammentrekninger i magen! :-)

Back
Topp