Spark :-)

Miao

Flørter med forumet
Aprillykke 2016
Har kjent små spark (fiskesprell) siden uke 14 ca. I går var mini kjempeaktiv inni magen, så jeg ba gubben om å kjenne han og.
Han kjente faktisk noen av sparkene til baby'en! :-)
Synes det var tidlig jeg. Noen flere samboere som har kjent?
Venter nr 3. Husker med førstemann, så kjente jeg ikke noe selv en gang før jeg var rundt 17/18 uker.
Er 17+3 idag.

Kjente selv utenpå forrige dagen :-) har en liten lurebaby som alltid slutter å sparke hvis noen skal kjenne ;-) med førstemann kjente man det utvendig fra uke 16. Er nå 17+6.

Jeg kjente og så utenpå i uke 17 forrige svangerskap, og skrev det på forumet mitt. Fikk bare høre masse om at det var umulig. Men tror det er mulig om babyen ligger riktig til jeg. Jeg vet jo selv hva jeg så og kjente, og ingen luft eller tarmbevegelser oppfører seg sånn :P

Har kjent små spark (fiskesprell) siden uke 14 ca. I går var mini kjempeaktiv inni magen, så jeg ba gubben om å kjenne han og.
Han kjente faktisk noen av sparkene til baby'en! :)
Synes det var tidlig jeg. Noen flere samboere som har kjent?
Venter nr 3. Husker med førstemann, så kjente jeg ikke noe selv en gang før jeg var rundt 17/18 uker.
Er 17+3 idag.
Min mann er sååå sjalu fordi han ikke kjenner noe ennå, mens jeg kjenner stortsett liv hver dag nå. er 19uker... satser på det nærmer seg tid til at han og får kjenne :D

Back
Topp