Spark

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Sparker babyene deres alle veier eller er det faste steder?

Her er det mye øverst på høyre side. Tror hun for det meste ligger med hodet ned og ryggen på min venstre side. Men på natten når jeg ligger på siden så er det spark på sidene.

Kjenner aldri noe der jeg vet morkaken ligger, så lurer på om det er noen bevegelser der men ar jeg ikke kjenner de...

Sent from my iPhone using BV Forum

Her sparkerhun overalt egentlig, men mest øverst på høyre side her også, rett under puppen:p ellers så sparker hun mye på sidene når jeg ligger på siden. Sparker oftened i madrassen hehe

Sent from my iPad using BV Forum

Frem til nå nylig kjente jeg i grunn bare spark veldig langt nede på ene siden, men siste uka har det vært litt mer over alt. Han romsterer fælt inni der til tider nå :)

Stort sett faste steder.Av og til føler jeg h*n trør hodet helt oppi brystene,klarer knappt bevege meg akkurat de min:-) kanskje h*n har leiter etter mst hehe :-p

Stort sett i nedre del av magen, mot utgangen :P mest sannsynleg så driv han mest med boksing :P Når eg ligger på sida et det mykje aktiviteter på sidene.. Ellers kjenne eg litt øver alt :)

Her sparkes det mest oppover/nedover :) Men når jeg legger meg, så sparkes det på siden, ned i underlaget :p

Hun ligger med hodet nede i bekkenet, så kjenner det øverst i magen.

Spørs helt på hva jeg gjør, men når jeg sitter eller står er det som regel mest opp mot ribbeina eller ned mot blæra, kan komme små dult/spark til siden også. Når jeg ligger så er det mest bevegelse til sidene, morkaka ligger midt på magen min så kan godt være bevegelse der også som jeg ikke får med meg :)

Jr. Sparker litt over alt, kjenner når han snur seg/velter seg om. Men han ligger mest å sparker meg ned mot "utgangen" og høyre side av magen :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Absolutt alle veier!

Hun sparker mest oppover og ofte mot høyre side, så jeg antar at hun for det meste ligger med hodet nedover.

Her har lille-snuppa lagt seg med hodet ned, så hun sparker meg i ribbeina. Føles ut som hun er på tur opp i puppene mine av og til. Hihi!

Back
Topp