Spark

lillebolla

Betatt av forumet
Kjenner dere spark nå? Er så herlig å kjenne på disse herlige sparkene <3 har i nesten en uke kunnet kjenne de på utsiden nå, og kjent bevegelser siden uke 14.. alle bekymringer og tanker forsvinner når lille sparker i hånden når jeg ligger og stryker på magen :)

har kjent i ca 1mnd :D blir sterkere og sterkere ... <3 fantastisk...og som du sier alle bekymringer forsvinner når sparkene kjennes <3

Ja kjenner godt spark. Kjennes ikke på utsiden enda, men det er godt med liv i magen på kveldene. :D Har kjent liv siden uke 16. Er en ubeskrivelig følelse. :)

Ja det er sant.. Kjenner mer og tydligere spark og det er så herlig å betryggende:) Er så flott å kunne oppleve det.

Har bare kjent noen få, svake dult :) Kan gå mange dager mellom, så gleder meg til å kjenne de jevnlig :) Med førstemann kjente jeg ikke noe før rundt uke 20, og med nr 2 omtrent samme tid.. Men hun sparket bare et par ganger i løpet av hele svangerskapet. Kjente myyye bevegelser, men nesten ingen spark. Håper denne er litt livligere :p

- Flittig bruker av app'en ;)

Jeg har nettopp begynt å kjenne spark :-) og det er bare herlig!!

Her er det mange spark daglig nå.. og jeg blir nesten nervøs når jeg ikke kjenner noe på en stund.. hehe :)

Så herlig! :love017
Kjenner små bevegelser/dult så å si hver dag, men da må jeg ha et lite press på magen eller trang bukse/topp :) har kjent noen ganger sånn helt uten videre også, kjempeherlig!

Har kjent det nå den siste uken, men bare inni. For meg virket det i begynnelsen som om jeg hadde leamus på bestemte punkt i magen. De blir sterkere for hver dag, så forhåpentligvis kan mannen min kjenne de om ikke så lenge.

Kjenner heller ikke spark enda :( tror av og til jeg kjenner bevegelser, men er ikke sikker. Gikk beskjed om at morkaka ligger foran på OUL , så det kan ta litt tid (17+4)

Ja kjenner liv hver dag, både spark og bevegelser. Kjenner ikke utenpå enda da. Har morkaken foran så mulig derfor.

Kjenner spark innimellom. Fikk et par nå faktisk :) særlig mye bevegelse på natta :p
Men har ikke kjent noen spark utenpå enda, det kan jo ta ei stund fortsatt

Åååh, så heldige dere er! *misunnelig*
Kjenner ingenting enda jeg - er 16 + 2

Med første kjente jeg spark i uke 18, nå er jeg 16 uker og har ikke kjent noe til disse boblene altså. Håper det skjer snart så jeg vet at alt er bra, er en stund til OUL.

Prinsesse født des 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Jeg kjenner ingenting:( fikk beskjed på tidlig UL at morkaken ligger forran:( så det til nok tid før jeg kjente noe:( oul om 10 dgr, så da får jeg hvertfall sett babyen igjen :)

23.02.2014

Jeg kjenner at den snur på seg og et lite spark av og til. Er ca 15 uker med nr. 2. Hadde dette vært nummer en hadde jeg ikke skjønt at det var det jeg kjente.

Sist kjente jeg ikke før uke 20. Denne gang kjente jeg på utsiden i går ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp