spark ;)

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
nå har jeg begynt å kjenne spark daglig;)
men nå kjenner jeg så mye spark at jeg blir sliten i magen ,er det mulig å bli sliten av det ?;)
andre som kjenner masse?;)

Jeg har kjent masse de siste dagene:-) sitter å ler for meg selv når lille klikker litt i magen. Kiler jo nesten:D

Har kjent masse liv lenge nå, det er min nr 3, så tror det er vanlig å kjenne tidlig. Rart at han bare er 500 gr, men alikevel kan lage så mye bevegelse :-)

I starten kjente jeg mest når jeg våknet om morgenen og når jeg la meg om kvelden. Den siste tiden har det blitt mye mer, og jeg kjenner ting gjennom hele dagen. Jeg blir ikke sliten, men ekstremt kvalm :( Veldig kjedelig... Nyter de jo, men jeg blir veldig dårlig, iallefall når det er full aktivitet i en evighet

Har kjent masse liv lenge nå, det er min nr 3, så tror det er vanlig å kjenne tidlig. Rart at han bare er 500 gr, men alikevel kan lage så mye bevegelse :-)

Enig, så rart at så små kan lage så masse liv og røre inni magen!! Herlig :) synes det er superkoselig å kjenne lille vennen vår :)

I starten kjente jeg mest når jeg våknet om morgenen og når jeg la meg om kvelden. Den siste tiden har det blitt mye mer, og jeg kjenner ting gjennom hele dagen. Jeg blir ikke sliten, men ekstremt kvalm :( Veldig kjedelig... Nyter de jo, men jeg blir veldig dårlig, iallefall når det er full aktivitet i en evighet
Signerer denne! Brekker meg nesten når lille snur på seg og rører seg skikkelig. :(

jeg syntes så klart det er kjempekos å kjenne liv fra lille;) ikke missforstå meg her.
jeg skjønner liksom ikke at noe så lite kan lage så mye sprell i magen ;)
jeg blir litt sliten i magen til tider;) ;) på en god måte.....

Back
Topp