spark

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Hei bare lurer på noe jeg:)

jeg har kjent en god del spark og mann min har oxo kjent det.
men syns liksom jeg har kjent mindre nå :/
jeg er 20 uker og 3 dager.

det sies det at barne sover når vi er i bevegelse
men våkner til når vi legger oss.

jeg kjenner ikke alltid at barnet våkner til når jeg legger meg
men jeg kan kjenne noe når jeg sitter å spiser el bare sitter å eks .skravler med venner å sånn
når er det man kjenner mere at barnet velver seg rundt å sånn egentlig ?
noen som vet ??;)

De rører seg ofte mer etter at du har spist og når du ligger. Men det er jo ganske uregelmessig vil jeg anta.
Kjenner du liv hver dag?

ja jeg kjenner stort sett liv hver ;) kjenner små dytt spes.etter jeg har spist .
bruker blæra som trampoline ;)

Er det ikke minst 10 spark man skal kjenne hver dag som regnes for å være en "gylden regel"? Mener jeg har hørt det..?

Det er etter uke 28. Jeg er snart 22 uker på vei og kjenner det nesten kun når jeg legger meg.

her er det veldig variert hvor mye jeg kjenner i løpet av dagen, var litt bekymret en dag her, men trøstet meg med at vi er så kort på vei enda, må nok vente litt lenger før det skal bli mer regelmessig :) jeg kjenner spark og dult hver dag, men er langt i fra hver kveld etter jeg har lagt meg jeg kjenner, men kan godt kjenne når jeg holder på med noe, kjører bil eller andre ting. ikke noe reel på når og hvor ofte enda.

Tror det er som de sier, ikke helt ennå vi skal kjenne liv daglig og helst mer enn et sult. Mange har jo kanskje ikke kjent liv i det hele tatt ennå :) men må innrømme at jeg kjenner etter hver dag, og kjenner liv. Men teller ikke spark el noe ennå :)

har aldri telt spark med verken første el andre mann.
og heller ikke nå , visste ikke at det var noen regel på hvor mange spark man sku kjenne daglig heller.
jeg kjenner stort sett noe dult hver dag blir vel mere etter hvert.

Back
Topp