spark ;)

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
johoo, i går kjente jeg masse spark nå var det mere spark enn kiling, dessuten kunne endelig mannen min kjenne det oxo ;) han ble oxo faktisk sparket i nesa hehe ;)

herlig følelse ;)

i morra blir det en siste sjekk på rikshospitalet, ultralyd pgr. noen målinger de var usikre på
så da blir det opp tidlig i morra, for å ta tog inn til oslo klokka halv 7 går toget hjelpes, håper jeg klarer å komme meg opp;)

morro da å få en liten titt på nurket igjen....

å siden samboer ik fikk vært med på oul ,blir det ekstra stor stas for han å få se herligheten vår;)

Så gøy med både spark og ul!! :) Og kjekt for mannen din at han også får se!! :)

Så gøy med spark da og ul. Du får ha masse lykke til:) Så koselig for mannen da som får sett nurket;)

Hvor langt er/var du da mannen din kjente det? Jeg kjenner det så svakt selv enda..
Gleder meg til han kjenner det også. Må være deilig å endelig kunne dele det med din kjære:)
Kos dere på Ul :)

Hvor langt er/var du da mannen din kjente det? Jeg kjenner det så svakt selv enda..
Gleder meg til han kjenner det også. Må være deilig å endelig kunne dele det med din kjære:)
Kos dere på Ul :)
Jeg har det akkurat likens som deg, kjenner bare et svakt dult nå og da... Men har kjent det flere ganger om dagen de siste dagene da, så det tar seg litt opp nå syns jeg. Men gleder meg mest til jeg kan kjenne tydelig hva han gjør, hvordan han ligger, og ikke minst at sambo kan kjenne det :) Moro å kunne dele gleden..

Jeg har det akkurat likens som deg, kjenner bare et svakt dult nå og da... Men har kjent det flere ganger om dagen de siste dagene da, så det tar seg litt opp nå syns jeg. Men gleder meg mest til jeg kan kjenne tydelig hva han gjør, hvordan han ligger, og ikke minst at sambo kan kjenne det :) Moro å kunne dele gleden..

Helt likt her.. Kjenner at det skjer noe, men ikke sånn tydelige spark.
Samboer ligger seg på magen min titt og ofte å håper han skal kjenne noe, blir nesten lei meg når han ikke kan merke det :(
Men det kommer nok snart :)

Så herlig med spark. Her er det helt stille fortsatt, men gleder meg til jeg kjenner noe.

Helt likt her.. Kjenner at det skjer noe, men ikke sånn tydelige spark.
Samboer ligger seg på magen min titt og ofte å håper han skal kjenne noe, blir nesten lei meg når han ikke kan merke det :(
Men det kommer nok snart :)
Hehe, ja det gjør sambo her og, legger handa på magen om kveldene... Men har ikke kjent noe enda. Det er forhåpentlig bare noen uker til vi begge kjenner mye tydelig liv, jeg er 18 uker i morgen så...

Back
Topp