Spark

mie84

Glad i forumet
Lille snuppa har en tendens til å sparke endel ned mot skrittet og nå kjennes jo sparkene hardere og hardere etterhvert. Skikkelig merkelig følelse, noen ganger er jeg redd for lekkasje for sparkene kommer så plutselig å er harde....håper sparekene retter seg mer oppover etterhvert..

Lille snuppa har en tendens til å sparke endel ned mot skrittet og nå kjennes jo sparkene hardere og hardere etterhvert. Skikkelig merkelig følelse, noen ganger er jeg redd for lekkasje for sparkene kommer så plutselig å er harde....håper sparekene retter seg mer oppover etterhvert..
Skjønner du er redd for det ja, jeg har ikke opplevd det selv. For min del kommer sparkene som regel på høyre side :) De vil jo variere ettersom hvordan babyen ligger, så vi får håpe at din lille snur på seg :)

Der har min snille gjort mye også. Fikk en morsom film fra ultralyden når hun virkelig tramper på blæra mi:p men nå ligger hun i tverrleie så kjenner både hender og føtter på hver sin side av magen:)

Her sparkes det også over alt. H*n har i perioder sparket mye nedover men har heldigvis snudd seg nå og sparker mere ut mot magen :)

Her er det mye spark ned over og noen gangen føles det at H*N vrir på seg og det gjør vond. men men dette er jo koselig og kjenne liv i magen jo :-) :-)

Herlig med liv ja, men er det en stund siden jeg har vært på toalettet, så kjenner jeg det godt når det sparkes på blæra ;)

Min ligger i hodeleie. Så her er sparkene veldig nære ribbeine. Hu har greid å treffe dem ett par ganger. Det er ikke godt.

Og der var jeg litt for kjapp med å skrive for nå sparker h*n nedover igjen.

Her er det også mye spark nedover. Nesten sånn at jeg blir redd for at hun skal sparke så mye mot livmorhalsen at den gir etter. -SNU deg lille venn!! ;)

Her sparkes det litt overalt, og får en del spark i rompa også! ;) Han lå med hodet ned en stund, men tror han driver og snur på seg igjen nå..

I dag sparker h*n her veldig mye nedover, og HARDT! Er det bare jeg som synes det er vondt? :p

Sikker på at h*n ikke stanger med hodet?? For jeg kan av og til kjenne føtter oppe også akuratt som hard stanging i bekkenet..
Legen mente vertfall på at det var det ... Meeen sorry lille bebi stengt en god stund til ;)

Jeg kjenner av og til at magen strammer seg og blir hard, er det fordi babyen snur seg?

Sikker på at h*n ikke stanger med hodet?? For jeg kan av og til kjenne føtter oppe også akuratt som hard stanging i bekkenet..
Legen mente vertfall på at det var det ... Meeen sorry lille bebi stengt en god stund til ;)

Det kan kanskje være det... Men som regel når jeg kjenner spark nedover kjenner jeg ikke noe særlig andre steder jeg da :p

Back
Topp