Spark

er det din første eller andre.? med første kjente jeg ikke noe før uke 20 nå med andre kjente jeg i uke 15-16. det meste er vel normalt så ikke bekymre deg:=)

er det din første eller andre.? med første kjente jeg ikke noe før uke 20 nå med andre kjente jeg i uke 15-16. det meste er vel normalt så ikke bekymre deg:=)

Det er den første:) Tusen takk for svar. Da skal jeg bare glede meg, istenfor å beskymre meg.

Hei jeg venter nr 3 og er i uke 19. Var på Oul i dag og da spurte de meg om jeg kjente masse liv. Men har vel kjent 1 til 2 spark det er alt.. Men har morkaka foran. Såg babyen sprella og var helt vill inni der, men jeg kjente ingenting av det. Har også gått og tenkt mye på det. Men er ikke unormalt og ikke kjenne noe før i uke 21 har jeg hørt:)

Har ikke kjent direkte spark (16+4).. Kjenner ikke noe når jeg ligger og kjenner etter, men kjenner bevegelser og romsteringer inni der når jeg sitter (slik at magen er litt i klem på en måte).. :)

Var på oul i dag. Da sa de at jeg hadde morkakaka foran å at det da kunne være litt vanskeligt å kjenne spark :)

jeg kjente det først ordentlig i uke 22 :) er uke 23 nå og nå er han skikkelig aktiv:)

jeg kjenner noe som jeg tror er spark :P akkurat som om noen knipser meg... mest når jeg ligger på kvelden da, og innimellom på dagen. Men det kan jo bare være luft... Er min første så jeg er veldig usikker... men jeg tror nok at det meste er normalt.. å vi vet jo ikke hva vi kjenner etter ;) Det kommer nok etterhvert:)

Jeg kjente de første sparkene i uke 16. men jeg er andregangsgravid. Det kan jo være du har morkaken liggende foran, og da vil du ikke kjenne spark like lett. Alt er nok i skjønneste orden :)

Kjent bobling i noen dager. Men kjente først i dag litt mer tydelig, men er bobler som kiler meg på en måte :-) 19+5 :)

Back
Topp