Spark!

glamaria

Gift med forumet
Hurra!! Nå er jeg nesten helt sikker!! JEG KJENNER SPARK! Men storebror  kjente jeg spark allerede 13 uker på vei og da jeg var 16+2 så vi spark utenpå magen. Denne ganger er morkaken foran på magen og det er vanskeligere å kjenne spark. Har ventet og ventet og analysert alle små bevegelser, men nå er jeg (nesten) helt sikker. Helt nederst i magen kjenner jeg små små spark! Åååååh nå er jeg forelsket! emoticon

På mandag får vi vite kjønnet! Gleder meg til å kjøpe babyklær!

awww, så stas! er så herlig med de små sparkene <3

TROR jeg også kjenner spark, men er ikke helt sikker. har hatt en del fantomspark etter snuppa, så jeg synes det er litt vanskelig å vite forskjell.
Sist kjente jeg liv i uke 15, daglig fra uke 16. er 15 uker i dag, så absolutt ikke umulig at det er spark jeg kjenner :)

Så morro! =) Gleder meg så masse til å kjenne det jeg også! Er 16 uker nå, men tror ikke jeg kjenner det enda.

Jeg tror også jeg kjenner spark, men har hatt fantom-spark siden forrige fødsel(juni i fjor) så vet ikke enda. Dessuten, hvis det jeg har kjent er spark så kan alle sommerfuglvinger og torskehaler køsse meg i rævva!!! :P Storebror var aldri noen sommerfuglvinge, her var det karatekid fra første spark, og hvis det jeg har kjent nå er spark får vi to av det slaget! :-))))

Jeg har også trodd at jeg har kjent spark de siste dagene, 2-3 ganger. Men siden jeg er bare 12 (straks 13) uker på vei tenker jeg at det er litt vel tidlig? Men jeg har hatt mye luftbobler som har flyttet på seg eller sprukket, og det kjennes ikke likt, så kanskje det kan være? Med storesøster kjente jeg det i uke 15-16...

Kjente det i uke 12 i siste svangerskap og den gutten stoppet ikke hele svangerskapet, var ekstremt aktiv ikke opplevd maken i to første svangerskap.

Dennegangen forventet jeg egentlig å kjenne det så tidlig og' men er ikke sikker. Føles av og til som små bevegelse der inne men er ikke sikker jeg :) For håpe det kommer snart, er så koselig og alt blir så mye mer virkelig.
Er snart 14uker

SÅ gøy!! :D
jeg har kjent bevegelse siden uke 10 og i natt kjente jeg bevegelsen utenpå magen!!! :O

Uke10??? Oii.. i allverden.. kan man kjenne det så tidlig? Jordmoren min sa det var vanlig i uke 20 ! Kanskje lettere for de som har vært gravide før og vet hva de skal kjenne etter hehhe..jeg aner ikke hvordan det kjennes ut.. så kan godt hende jeg har kjent det, uten å vite det :p

Heidi:) skrev:
Uke10??? Oii.. i allverden.. kan man kjenne det så tidlig? Jordmoren min sa det var vanlig i uke 20 ! Kanskje lettere for de som har vært gravide før og vet hva de skal kjenne etter hehhe..jeg aner ikke hvordan det kjennes ut.. så kan godt hende jeg har kjent det, uten å vite det :p

jeg kjente i uka 16 sist. hadde heller ingen aaanelse om hva jeg skulle kjenne etter. men når du kjenner det så vet du det. pappaen fikk kjenne spark utenpå i uke 19 sist gang, og han fikk bare det rareste trynet EVER!! =))))) Han fikk nesten sjokk!! En venninne fikk kjenne spark når det var 4 uker igjen til fødsel(i babyshoweren min) og hun hoppet bokstavelig talt sidelengs og landet på en annen venninne som satt ved siden av.. jeg holdt på å dø på meg av latter!! =))))

Back
Topp