Spark........

elskerbarn

Betatt av forumet
Jeg er litt usikker, men synes jeg kjenner liv i magen!! Har snakket med andre, men dem synes det er tidlig. Jeg har en sønn fra før, og han kjente jeg ikke spark før jeg var 16 uker på vei. Er det noen av dere her inne som har kjent liv i uke 13?

Jeg har kjent liv et par uker nå.. Jeg er 14 uker.  Med førstemann kjente jeg det ikke før nærmere 18 uker, tror jeg.. :) Jeg er helt sikker på at det er babyen :)

Jeg har kjent liv i hvertfall en uke nå.
Fortsatt svakt, men ikke til å ta feil av. 
Sist graviditet kjente jeg det fra 14 + ca, men da var jeg usikker ganske lenge. 
Var ikke det denne gangen, da jeg husker det godt fra sist =) 

Med mine to eldste har morkak ligget litt foran, og jeg har ikke kjent liv før i uke 17 ca. Jeg er en av de som har vært skeptisk når folk sier de kjenner liv så tidlig. Meeeen, nå er jeg nesten ikke i tvil selv heller. Jeg kjenner liv selv, og skjønner nå at det faktisk går an. Jeg er helt bestemt etter mye om og men med meg selv, på at dette faktisk er babyen jeg kjenner. Den kan ikke forklares på annet vis. Så nyt sparkene du også. Det er nok det du kjenner. :)

Jeg trodde det var umulig når den var så liten og trodde folk innbilte seg det når jeg så folk skrev det, men jeg har kjent liv i flere uker. Husker ikke første gang. Kjenner det ikke hver dag, men av og til, senest i går kveld :) Kjenner det oftest når jeg ligger rolig. Det kjennes ikke ut som et spark, mer som bobling eller en slags innvendig kiling :p Noen har beskrevet det som en liten fisk som spreller med halen og det kan jeg være enig i, en liten gullfisk kanskje ;)

Ja, men da er det nok spark jeg kjenner, eller en Gullfisk, hehe. Det er ikke hele tiden her eller, men kan da ikke være noe annet. Da får vi kose oss med Gullfiskene våre

Har også kjent noen spark av og til, kjennes ut som lett dytting inni magen. Trur det er babyen eg kjenne :)

Har kjent spark i flere uker, så går fint ann og kjenne babyen så tidligHerlig og kjenne den lille<3

Har også kjendt babyen.. Men de siste dagene har det vert meget stille fra den.. Kan vere at jeg ikke har anstrengt meg skikkelig for å kjenne de. Men kjenner det er godt det ikke er lenge til UL.. :)

Har kjent spark siden uke 13 er nå i uke 15.. Dette er mitt 3 barn, så kjenner det igjen :)

Vil heller si en liten fisk som spreller ja, ikke akkurat spark....

Er også i uke 14, og har kjent bevegelser siden uke 11-12 ca. I starten knne jeg ikke helt tro at det virkelig var babyen, men det er det samme jeg kjenner nå, noe sterkere. :) Jeg er gravid for 2. gang.

Har ikke kjent så mye, er 17 uker på vei med nr 3emoticon

Jeg er 17 uker i dag, og kjente spark for første gang i går! :) Jeg er også andregangsfødende, så det er fult mulig :)

Back
Topp