Spark

Maanestråle

Gift med forumet
Nå vil jeg også kjenne spark snart!!!! Vet at det tar lengre tid for jeg har morkaka forran, men hadde gledet meg til å kjenne liv i magen tidligere denne gangen... Spurte jordmor og hun sa jeg kunne komme til å måtte vente en uke til, men det er da fryktelig lenge til! Vil kjenne spark NÅ!!!
Er det flere som ikke har kjent liv ennå??

Kjenner alle spark..?

jeg kjenner voldsomt med spark og bevegelser.. men jeg er andre gangs... første gang måtte jeg vente til jeg var omtrent 22uker... fæle vente tiden.. men det er nok snart din tur og :D

Jeg kjente spark for første gang for et par dager siden..er 22 uker i morgen og har ikke morkaka foran engang...så her tok det litt tid...

jeg kjenner ikke noe enda har også morkaken forran den her gangen. eller kjenner noe av og til men det er ikke så kraftig. er 18+4

Har også morkaken på fremveggen. Har kjent bevegelse siden uke 15+4, tydelige spark siden uke 18. Tror det er ganske vanlig å ikke kjenne spark før uke 20 og utover for de som har morkaken fremme. Din tid kommer nok snart, bare den lille får vokst seg enda litt sterkere først.

Har også morkaken på fremsiden... Kjenner sporadiske bevegelser av og til, og har egentlig gjort det siden uke 15-16..men kjenner ikke så veldig mye mer enn det foreløbig pga. morkaken demper sparkene. Litt kjedelig, men fikk se frisk og aktiv baby på ultralyd.. så alt er nok i skjønneste orden :) 

Får håpe det ikke blir så lenge til vi kjenner skikkelige spark! ;) 

Ticker id: Y37e

Her ligger morkaken også i front, og jeg har ventet leeenge på å kjenne spark ;)
Sendte melding til samboeren om at nå var det fotballfest i magen for første gang rett før jeg bikket uke 20, og nå, i uke 22 kjenner jeg spark gjennom hele dagen. Morkaka ligger fremdeles i front, men når man først vet hvordan det kjennes så er det lettere å skille spark fra tarmbevegelser og annet ;)

Plutselig kjenner du fotballfest i magen din også :)

Back
Topp