Spark..

over-lykkelig

Glad i forumet
Dette er en vanskelig tid noen dager er sparkene så tydelig og kjenes utenpå magen, det føles så godt og en slaper av. Men så kommer dager da det er bare litt "kribling" i magen noeen ganger og da er bekymringene ett faktum.. Utrolig hvor mye vi gravide klarer å bekymre oss....

sånn er det her også. store forskjeller fra dag til dag.

Hvis jeg vil kjenne bevegelse så pleier det å hjelpe å legge seg på ryggen med strake ben. Da kjenner jeg godt hvor han ligger. Så dytter jeg litt på han, da kommer det som regel noen spark tilbake

Åh...kunne ikke vært mer enig! Jeg er "værre" i dette svangerskapet enn i det første. Noen ganger skulle jeg ønske jeg var "dum", og ikke tenkte over dette i det hele tatt. Tenk så mange bekymringer det hadde spart oss! Jeg tenker også mye på alt som kan gå galt...uff...slitsomt! Elsker de dagene der jeg kjenner velsegutt godt!!!

Ja, det går opp og ned :) Jeg er veldig lite bekymret egentlig, er nok litt for rolig av meg :p
Det meste er normalt og babyen blir sterkere etterhvert og gir mer tegn til at den er der inne etterhvert som ukene går :) Prøv å slappe av, det er det beste for deg og den/de i magen :)

Back
Topp