Spark!

Snuffle

Glad i forumet
Januarhula 2014
Er det noen av dere andre som ser spark på utsiden av magen? Her virker det som lillegutt prøver å komme ut både på den ene og andre siden :) Med mindre samboeren sitter i nærheten. Da er han helt rolig :p Nekter å sparke så samboeren får kjenne :p

Ja, jeg sliter med akkurat det samme...!! Har så lyst at sambo skal se han også, for lille jenta spreller så hele magen rister å buler ut både her å der, ALLE andre stunder enn når han ser på, skikkelig rart : ) 

hehe :) Så bra at det ikke er bare her :) Skikkelig sta liten kar vi har :)

haha, ja, er rene romsteringa, så magen buler både hit og dit... :)

Her sees sparkene fra utsiden ja, men sambo har ikke sett noen spark enda.. Bare kjent litt, mini blir også rolig når sambo skal kjenne på magen

Det der er helt likt her! Samboeren tror nesten ikke på meg siden han aldi ser noe :p

Ka med å prøva å filma da med mobilen :P da har eg gjort, skikkelig facinerande å sjå på etter på 

hehe. er det ikke typisk? :P gleder meg sånn til den tiden kommer

Hehe :) Så godt å se at det ikke er bare her det er sånn :) Tror samboeren begynner å bli en smule fortvila her nå. Han har ikke fått kjent spark engang. :p lillegutt blir helt rolig når han nærmer seg! :)

Samme greia her. husker jenta vi har fra før var son også. var ikkje ofte han fikk kjenne ho sparke heller. Kan vere heilt turbo i magen, så blir det heilt rolig når han nermer seg :)

Jeg lå langt i drømmeland i dag morres, da jeg la meg på ryggen og tok automatisk hendene på magen. Da kjente jeg en "ekstra" bul på magen, Plutselig forsvant den. Så regner med det var rumpa eller hode. Morsomt også, så virker som om han vil ut nå:P Hvertfall på god vei mange ganger :P

Her er det også helt i 100!:D HELE dagen! Og mannen kjenner ho også, himmel ho har sparka han så hardt at han får helt vondt av meg, hehe! :)
Godt man har noen gleder, i ett ellers så fryktelig tungt svangerskap. *ikke lenge igjen*

Kjenner meg igjen med at samboeren ikke får den store gleden av å kjenne sparkene, når hånden hans ligger på magen blir det helt stille, typisk! :P Men han har fått muligheten til å se magen bevege seg =) Gleder meg til sparkene bli kraftigere <3

Her går det i 100! Pleier og si at magetrollet om møblerer i kåken =) Samboen har også fått kjent det. Han syns det morsomste er når han legger ting oppe på magen min og den lille sparker det vekk!!

Får se da om det er en liten hyperaktiv gutt som kommer ut! for virker sånn.

Her er det masse liv hele tiden, og samboeren har kjent det lenge:-) Magen flytter seg hit og dit:-) Nå rekker hun også opp til ribbeina mine, og det begynner å bli heller ubehagelig. Mest liv er det gjerne når jeg har lagt meg om kvelden... Ikke veldig lett å få sove da nei. Men, skal ikke klage. Det er en fantastisk følelse. Gleder meg stort til å møte henne!!!

Virker som vi også får en hyperaktiv liten krabat, men klager ikke :) Er deilig å kjenne liv, og gleder oss masse til han kommer ut. Er heldigvis ikke lenge igjenn nei :D

Her både sees det og kjennes kjempe godt :-) Samboeren har kunne fått kjent lenge nå, og trur nesten han er litt lei, for jeg synes det er like morsomt vær gang :-) eller nesten i alle fall, har begynt å få noen som er så ubehagelige at jeg nesten tar til tårer, men må vel bare finne et triks så han slutter med det :-)

Vofsen vår fikk kjenne lenge før samboeren, og hun synest ikke det er like morsomt, hun ligger ikke lengere inntil magen og om hun kommer borti og får et spark eller ser at det beveger seg så skuler hun fælt på magen og flytter seg litt :-p

thrane skrev:
Her både sees det og kjennes kjempe godt :-) Samboeren har kunne fått kjent lenge nå, og trur nesten han er litt lei, for jeg synes det er like morsomt vær gang :-) eller nesten i alle fall, har begynt å få noen som er så ubehagelige at jeg nesten tar til tårer, men må vel bare finne et triks så han slutter med det :-)

Vofsen vår fikk kjenne lenge før samboeren, og hun synest ikke det er like morsomt, hun ligger ikke lengere inntil magen og om hun kommer borti og får et spark eller ser at det beveger seg så skuler hun fælt på magen og flytter seg litt :-p

hehe :) skal ikke være greit å bli sparka til når man ligger å slapper av :) Nesten så jeg egentli skjønner hunden litt :D

Hehe, ja, første gang hun så bevegelse så fikk jeg en pote klasket over magen og hun ble helt tullete, måtte brette av meg ullpledde og vise henne at det bare var magen under der :-P

Mye morsomt med dyr :-) Etter at jeg ble gravid så er hun blitt min personlige bodygard, så om jeg å samboeren herjer og han kommer over meg eller knuffer meg overende i senga, så små biter hun ham litt eller stiller seg over meg å gir ham et anklagende blikk :-P

Back
Topp