Spark?

Tjukka-igjen

Forelsket i forumet
Er 13+5 idag, og synest jeg kjenner noe i magen.
Er det mulig å kjenne spark så tidlig?
Minner litt om sånne stikkinger i livmoren, bare svakere.
Noen med erfaring som vet om det kan kjennes sånn ut, eller er det bare livmoren som strekker seg?

stikkinger er vel mer livmoren som strekker seg. de gangene jeg kjenner babyen så er det pitte små dult inni magen et stykke under navelen. 

men, det er din mage så du vet nok bedre enn meg. 

tror nok det er livmoren, enste man kan kjenne nå er som små luft bobler, tror babyen ikke er sterk nok ennå til at man kan føle det helt. men det er forskjell fra person til person også

Hos meg var det som små bobler som slo sprekker og nå er det som en liten fiskehale som slår, veldig rar følelse. Men kjente det fort igjen siden jeg har kjent dette før. Har kjent veldig svakt i ca en uke, men nå føles det absolutt ut som lillen som holder på inni der. 

AnaBanana skrev:
Hos meg var det som små bobler som slo sprekker og nå er det som en liten fiskehale som slår, veldig rar følelse. Men kjente det fort igjen siden jeg har kjent dette før. Har kjent veldig svakt i ca en uke, men nå føles det absolutt ut som lillen som holder på inni der. 

Så det er mulig å kjenne noe så tidlig altså? Så bra, da får jeg begynne å kjenne etter bobler istedet da ;)

Høres tidlig ut hvis dette er første gangen, men man skal vel aldri si aldri :-)

Babyen er alt for svak til å sparke så man kjenner det enda. Men man kan kjenne bevegelsene :) Men stikkingene er vel livmoren som vokser.. Er litt tidlig for en førstegangs, men jeg skal jo ikke si at det ikke er mulig :)

Den siste uka har jeg kjent noe som jeg er ganske sikker på er spark, kjenner det daglig.
Kan sammenligne det med leamus. I forskjellig hardhetsgrad og ikke regelmessig selvfølgelig, og forskjellige steder rundt i nedre delen av magen.

Noen litt mykere dult, og noen kjenner jeg skikkelig godt.
Pappa'n kjente det ene utenpå magen og!

Helt forelska i følelsen, og savner dem når jeg ikke har kjent dem på noen timer.

Jeg kjente liv så tidlig. Legen min sier at dette er fult mulig, men da gjerne for de som har født før. 

Jeg har kjent liv hver dag siden jeg var ca 13 uker på vei. Det kjennes ut som små bobler, eller en fiskehale som slå som beskrevet over her. Stikkinger er nok livmoren som strekker seg. 

Jeg var 13+5 da jeg kjennte tydelig spark, så det er nok mulig :) Er også førstegangs..

SweetCherry skrev:
stikkinger er vel mer livmoren som strekker seg. de gangene jeg kjenner babyen så er det pitte små dult inni magen et stykke under navelen. 

men, det er din mage så du vet nok bedre enn meg. 

Signerer SweetCherry :) Små dult her også :) Men det er sikkert individuelt :)

jeg har kjent små dult fra uke 10 ca å folk har kjent utvendig fra uke 12.. er andre gangs.. å nå i uke 17 + er sparka så harde til tider at tårene spruter, rekker ikke reagere en gang før de renner...

nr2erpåvei2012 skrev:
jeg har kjent små dult fra uke 10 ca å folk har kjent utvendig fra uke 12.. er andre gangs.. å nå i uke 17 + er sparka så harde til tider at tårene spruter, rekker ikke reagere en gang før de renner...

Oj, det var tidlig! Skikkelig villmann du har inni der da!

Jeg har kjent sommerfugler. Samtidig har jeg vært plaget med masse luft så jeg kan ikke si at det er babyen. Men for et par dager siden kjente jeg en liten bevegelse i magen, som om tarmen min flyttet seg. Tviler igrunn på at det var tarmen, men har ikke kjent det siden så jeg kan ikke si for sikkert at det er babyen heller, kan jo bare være en ekstra dose luft. Men åååååååååå som jeg håper jeg kjenner noe snart som ikke kan misforstås

Back
Topp