Spark

ColgateSmile

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018

Er det mange som har begynt å kjenne spark nå?? Innvendig eller utvendig også?? :)

Var 15 uker igår...men kjenner ikke noe som jeg med sikkerhet kan si er babyen enda, men gleder meg til jeg gjør det....

Er bare 12 uker, så jeg har ikke kjent noe enda. I allefall ikkeno jeg med sikkerhet kan si er noe annet enn vanlig magerumling! Sist kjente jeg først spark i uke 19 eller 20.

15 uker i dag,
Ikke kjent noe,
Kjente noe på kjøkkenet i går som jeg stoppet opp og lurte. Men var bare med det ene.
Forrige gang kjnete jeg sent i uke 17.

Jeg er 15 + 2 i dag. Har ikke kjent noen spark nei, men et par ganger sist uke, og i går, kjente jeg noe som kan ha vært bevegelse.. eller små dult. Vet jo ikke om det er babisen jeg kjenner da. Men det er på ca samme sted hver gang, så føles jo litt sånn. :)

Jeg har kjent spark noen dager nå.. Er 14 uker i dag.. :) Har ei datter fra før så kjenner det igjen. Det er så utrolig deilig med den kilingen! Man føler for å klø, men så vil man ikke for da forsvinner det kanskje.. ;) Helt herlig!! <3 forrige gang kjente jeg ikke noe før uke 16-17.. ;)>

Har begynt å kjenne spark innvendig:) Er 15+1 i dag:)
Akkurat som en fisk som ligger å spreller der inne..

Åh, så herlig :)
jeg kjenner ingenting enda, men det var en kveld før jeg skulle legge meg jeg kjente akkurat som et lite "poke" men var bare det lille ikke noe mer, så tror muligens det var feil. Er også førstegangsfødende, så tar nok litt tid!

Back
Topp