Spark???

Engi89

Glad i forumet
I kveld tror jeg kanskje jeg har kjent liv for første gang! Satt bedagelig i en sofa hos svigers i min egen verden, da jeg plutselig syntes jeg kjente en liten bevegelse i livmor-området. Etter en liten stund kom noen ørsmå bevegelser, nesten som små bobler som sprakk. Jeg vet jo ikke om det var små spark eller om det faktisk var bobler, men jeg tror aldri jeg har kjent noe akkurat sånn før. Er mitt første barn, og er bare 15+4 uker, så er jo kanskje litt tidlig å kjenne noe? Kanskje det bare er innbilning?

Er sikkert det :) Noen kjenner det tidligere enn andre, jeg kjente det i uke 14 og er første for meg. Kjent det titt og ofte etter det også så er ganske sikker på at det må være det. Men er vanskelig å forklare hva jeg kjenner. Er liksom små dytt, det er veldig svakt. Kjenner også bare noe der. Jeg kan si: "Nå er lillebaby våken!" Uten at jeg kan si hvorfor jeg vet det, jeg kjenner bare at det er noe der ;) Så vanskelig å sette ord på ting ;)

Det er nok bebin du kjente ja :-) Jeg har kjent sånne bobler en stund nå, men igår kveld når jeg la meg kjente jeg det første sparket!  Jeg er andregangs og er 14+2 idag. Med førstemann kjente jeg de første boblene i uke 15, og første sparket i uke 17

så heldig du er=) jeg er bare 14 uker på vei og er mitt første barn så blir sikkert en stund til jeg kjenner noe som helst.

Back
Topp