spark

Lulu

Flørter med forumet
Har lenge kjent daglige spark/"bobling". Men no har det gått to dager eg ikkje har kjent noe....Hvor ofte skal en kjenne spark/"bobling" tidlig i svangeskapet?

Det er vel ikke vanlig å kjenne det hver dag så tidlig i svangerskapet. Er det ikke nærmere noen og tjue uker du skal kjenne det hver dag da? Husker ikke helt jeg, men tror ikke du trenger å bekymre deg. ;)

Normaltvis kjenner man ikke spark før nesten uke 20 første gangen. Andre/tredje etc. ¨så kan man kjenne det tidligere. Jeg tror jeg har kjent det i en liten stund. Men jeg har en fra før av. Man skal regelmessig kjenne spark fra uke 25 tror jeg det er. Står på nett. Du skal iallefall ikke bekymre deg for det, før om noen mnd.

Lurt på det samme selv faktisk. Synes jeg kjente noe sprell i magen allerede i uke 12, men etter jeg anstrengte meg litt da jeg vaska ut leil. før jeg skulle flytte synes jeg ikke jeg har kjent det igjen, så jeg har vært litt nervøs. Synes jeg har kjent noe, men ikke helt på samme måten, så jeg er ikke sikker på om det er luft eller babyen. Men jeg har ikke hatt noe blødning eller vondt, så da regner jeg med at alt er bra.

Back
Topp