spark

nordlands pia

Glad i forumet
hvor i magen kjenner dere spark. jeg kjenner nei magen heile tiden. det  må være slitsomt for lillepia å ligge på tvers der nede heile tia. men hun gjør nå det da. så det er veldig lite jeg kjenner ellers i magen. men hun finner vel ut av det å etter hvert kan jeg tenke meg.dere da??

Her er det spark/slag overalt hele tida! Ho sparker like mye nede som oppe, og på begge sider. Og jeg merker godt at ho snur seg rundt veldig ofte   

Her er det spark/slag på venstre siden av magen som oftest[8D] Og han prøver å dytte rumpa innunder ribbeina på høyre side...    

ORIGINAL: Bruble

Her er det spark/slag på venstre siden av magen som oftest[8D] Og han prøver å dytte rumpa innunder ribbeina på høyre side...    

Jeg har også begynt å få disse h****** sparkene og dyttene oppunder ribbeina! Blir helt øm der innimellom..... [8|]

Junior her har ligget på min høyre side med rompa opp i ribbeina ei god stund nå, så sparkene kjennes best øverst i magen på venstre side.

spark overalt, over - under -på siden og hmm..... ja dem klatrer på ribben[:-]

syns det er litt pussig at hun ikke vil strekke seg ut å sparke litt andre steder. men hun har vel funne t sin favorittstilling.

her er det også spark overalt. mer og mer i ribbeina... ikke så behagelig der men..
han gjør jo som han vil ja[8D]

Mye buling og romstering på siden av magen.. Litt oppe..Mye knær som bulker ut [:D]

Men hender ogs at jeg kjenner det kiler "nedi der" ett sted, så jeg vet ikke om han spiller basketball med blæra mi eller noe sånt [&:]

Kjenner spark hver dag. Spesielt når jeg ligger på siden om kveldene.

Kjenner hovedsaklig spark og en fot, kve som stikker ut rett under enten de høyre eller venstre ribbeina.

Kjenner også endel "krafsing" nederst i magen. Tipper dette er hendene[:)]

Utrolig morro nå når man kjenner kroppsdeler som stikker ut[:)][:)]

Vanskelig å si akkurat hvor, kjennes ut som overalt! [:D]

Back
Topp