Spark

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Hvordan sparker babyen deres? Fortsatt som bobler? bare litt kraftigere bobler enn det var tidlig i uke 17-20? Jeg kjenner de fortsatt veldig langt nede... er dette normalt? Under navlen.. mere rett ovenfor underlivet.... Når begynner det å bli kraftige spark? Ca i hvilken uke har dere opplevdt det.. dere som har flere fra før? [:)]

min sparker vilt i ribbeina mine!!  [:D][:D]

Her sparkes det også ordentlig! Har gjort det i noen uker alt ja..
Sparker så det sees på utsiden av magen og huden.

Sparkene kommer ut mot navlen, opp mot ribbeina, ned mot blæra.. Ja overalt egentlig [:)]

Her og - en vill unge som aldri sover!![:'(] Ikke nok med at man kjenner sparka utenpå klærne, men kan sitte på andre enden av stua å se magen fyke rundt alle veier [&:]

ORIGINAL: Liffy

Her og - en vill unge som aldri sover!![:'(] Ikke nok med at man kjenner sparka utenpå klærne, men kan sitte på andre enden av stua å se magen fyke rundt alle veier [&:]

Ha ha ha, jepp sånn er det når en alien inntar kroppene våres [:D][:D] Og det blir sykere etterhvert [:D]

Her er det potensiell fotballproff på gang ja![:D]
Det sparkes sånn at jeg støkker innimellom, og det er herlig![:D]
Ikke så rart når man ser på det ene stilige ul-bildet av lillegutts fotballbein:

Oj Stredet, det var litt av en legg ja!! Måååå bli fotballsparker det der ja [:D][:D]

[:D] Ja og storebroren som er super fotballfrelst har nok mange trix på lager å lære bort [:D]
( Vel vi er jo rimelig fotball-gale hele familien her da [:D])

Jeg også [:D][:D]
Har nok ikke arvet morens fotball-legger, for de er nok ikke så markerte, men svære er de nå etter en del år med fotball.
Farens sykkel-legger derimot de er litt "lekrere" så vi får satse på at han arver dem [:D]

ORIGINAL: fruluna

Sparkene kommer ut mot navlen, opp mot ribbeina, ned mot blæra.. Ja overalt egentlig [:)]

Samme her[:)]

ORIGINAL: Stredet

[:D] Ja og storebroren som er super fotballfrelst har nok mange trix på lager å lære bort [:D]
( Vel vi er jo rimelig fotball-gale hele familien her da [:D])

VIL IKKE HØRE NOE OM VIKING HER ALTSÅ!!!!! OG IKKE BRANN HELLER CATHRINE76..[:@]

KUN ENGA SOM GJELDER!!!

her sparkes det nede i magen og i midten av magen. kjennes ut som hun ligger å grafser med tærne nede i lysken. det er litt ekkelt. men morsomt å se når heile magen beveger seg da

Her sparkes det mest langt nede, men og litt rett over navelen. Kjent sterkere spark(også utvendig) i flere uker.  første utvendige spark kjente jeg i uke 22. Skvetter til av og til. Men har endel svakere spark også.

Her sparker det vilt overalt i magen. Både over og under navel og på venstre og høyre side. Ofte to plasser samtidig å. Magen buler ut når babyen sparker. Helt vittig å se på. Blir hu like aktiv på utsiden som hun er på innsiden så skal det bli 'livat i heimen' framover ja [:)]

ORIGINAL: fruluna

Signerer! Alt dette stemmer på meg også. [:)] Han er en skikkelig kick-bokser! Kjeeempegøy når jeg skal sove eller slappe av litt... eh.

Hmmmm.. ikke opplevd sånne spark enda jeg.. tror jeg.. ganske diffuse hos meg.. nesten sånn at jeg lurer på om det er luft bobler eller spark... kan vel kanskje ha noe å gjøre med at morkaken ligger helt fremme hos meg.. sånn at morkaken tar den værste støyten for sparkene.. for jeg kan ikke se det på utsiden enda.. heller ikke at magen rører på seg...

Back
Topp