spark??

maria80

Andre møte med forumet
Hei[:D]. Noen som vet når det er mest normalt og kjenne spark? Har flere venniner som har kjennt noe i disse tidene og før, og jeg er i uke 18.. Har bare forferdelig lyst og kjenne noe snart, er så spennt.. Siiter endel med tankene mine alene, og da kan bekymringene fort gå litt opp og ned..

Klemmer fra maria80.

Mine kom plutselig i uke 19, så kanskje dine er rett rundt hjørnet. Det var iallefall ingen tvil når det først var sparking på gang, før hadde man lurt litt og kjent etter, - var det noe? Men så! Gøy når man kjenner liv. Kjenner det tydeligst om kvelden, når jeg har roet meg og skal sove..

Jeg kjente de først sparkene i uke 16, men det er sikkert fordi dette er mitt andre svangerskap og det var bevegleser jeg kjente igjen.

Sist kjente jeg det i uke 16 og denne gangen i uke 14 men det var p.g.a. jeg er andregangs fødene.
Sier vel fra uke 16 og oppover, har mye å si hvordan personen er om den er liten, kraftig og hvordan babyen ligger.

Jeg kjente det første sparket når jeg akkurat på dagen var 19 uker på vei[:D][:D]
Drikk deg et glass med noe som er kjempesøtt og så legg deg ned på rygg å vent
så kjenner du nok noe[:D]

Med førstemann kjente jeg ikke no før uke 20 - 24. Denne gangen kjente jeg det i rundt uke 14 tror jeg. Litt lettere og kjenne det andre gang sier de.
Klem

jeg kjente det færste gang i uke 16.men det var svakt.begynte å kjenne det skikkelig i uke 18.

Halloen........
Derson dere går Inn på Termin Kalkulatoren her på siden, Får man joh opp en god del greier, Og der står det blandt annet når sånn ca man skal kjenne bevegelser der....... [:D]

Back
Topp