*trebarnsmor* Forelsket i forumet 26 Okt 2011 #1 men de er svake enda men gud for en deilig følelse <3
Mammaheks Forelsket i forumet 26 Okt 2011 #2 ja, det er herlig. Det er forskjell på de små da. Min første baby var en vilter krabat som sparket mye allerede tidlig. denne bare litt i ny og ne
ja, det er herlig. Det er forskjell på de små da. Min første baby var en vilter krabat som sparket mye allerede tidlig. denne bare litt i ny og ne
*trebarnsmor* Forelsket i forumet 26 Okt 2011 #3 Fucoc skrev: ja, det er herlig. Det er forskjell på de små da. Min første baby var en vilter krabat som sparket mye allerede tidlig. denne bare litt i ny og ne nr 1, kjente jeg bevegelser fra uke 15 hver dag nr 2, kjente jeg fra uke 13 hver dag mens denne kjenner jeg kanskje annenhver dag om jeg er heldig :P
Fucoc skrev: ja, det er herlig. Det er forskjell på de små da. Min første baby var en vilter krabat som sparket mye allerede tidlig. denne bare litt i ny og ne nr 1, kjente jeg bevegelser fra uke 15 hver dag nr 2, kjente jeg fra uke 13 hver dag mens denne kjenner jeg kanskje annenhver dag om jeg er heldig :P
*trebarnsmor* Forelsket i forumet 26 Okt 2011 #5 3xS skrev: så heldig du er Ja, men har ikke kjent mer idag :/