Spark utenpå?

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Har dere kjent spark utenpå? Og isåfall hvilken uke kjente dere det?:) er førstegangs så gjerne erfaringer fra førstegang:)

<3 VinterPrinsesse <3

Har dere kjent spark utenpå? Og isåfall hvilken uke kjente dere det?:) er førstegangs så gjerne erfaringer fra førstegang:)

<3 VinterPrinsesse <3
Ja masse :-) begynte å kjenne det for ca 2 uker siden når jeg var 17-18 uker . Og kjenner det nå gjennom hele dagen, og det kan sees uten på magen :) er 2 gangs.

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Gleder meg til det kjennes utenpå også for da kan sambo kjenne og;) men er førstegangs så tar vel litt lenger tid kanskje?! Er 17+3

<3 VinterPrinsesse <3

Jeg kjente sparkene utenpå samme dag som jeg kjente de første sikre sparkene jeg.. Veldig rart, men samboeren min kjente dem igså, så er helt sikker på at det var babyen, for har kjent det hver dag siden da, var 16+6 tror jeg :) har sett dem tydelig utenpå magen også

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Nei ikke enda.. Men forventer ikke å kjenne det på noen uker enda heller :)

Desember 2014

Bruker App

Sparkene er kraftige og kjennes utenpå, men sambo kjenner ikke hvor baby ligger en gang. Arbeidskar med tykk hud tror jeg er problemet. Begynte å se/kjenne utenpå for to uker siden, etter det har det blitt mer og mer.

Er førstegangs og har morkaka på bakre vegg :)

Sparkene er kraftige og kjennes utenpå, men sambo kjenner ikke hvor baby ligger en gang. Arbeidskar med tykk hud tror jeg er problemet. Begynte å se/kjenne utenpå for to uker siden, etter det har det blitt mer og mer.

Er førstegangs og har morkaka på bakre vegg :)
Hvor langt er du da?:)

<3 VinterPrinsesse <3

Kjente det her om dagen, ca uke 19. Er 2.gangs.

1. gangs, og kjente utenpå rundt uke 18 mener jeg og huske. :) Angrer på at jeg ikke har skrevet ned slike ting som dette! :/

Jeg er for dårlig å skrive ned slikt -.- Har leita i en time i poster her ine nå i over en time uten å finne ut når jeg kjente spark utenpå første gang. Men jeg tror det var mellom uke 16-17. Har merket bevegelser utenpå siden uke 14 ish og liv daglig siden uke 12.
Mitt andre barn, sensitiv mageregion og morkaken bak.

Pappan fikk kjenne første sikkelige spark i forrige uke (uke 20)

Merker ikkje spark verken inni eller utenpå. Er 19+1 i dag. Men har vert på ul og der var det en liten gutt :) har morkaka liggende foran babyen så derfor kjenner eg det nok ikkje endå :) gleder meg til å kjenne liv!

Førstegangs - Desemberbaby <3

Ja morsomt å skrive ned slike ting, man glemmer fortere enn man skulle tru! :p jeg har faktisk passet på å få skrivd ned en del, moro å ha senere når en sitter der å tenker "hmm ja når var det igjen :p "

<3 VinterPrinsesse <3

<3 VinterPrinsesse <3
Kjente mitt første/såg på onsdag. Da var jeg 18 +4
Mannen min har ikke kjent spark enda men kjenner hvor hun ligger. Og tror han kjenner at hun romsterer. Innvendig har jeg kjent lenge men kraftigheten økte drastisk for 17 dager siden. Ogcøker for hvær dag. Førstegangs :s

Venter på årets Julegave<3

Her kjente jeg det første gang når jeg var 19+4, samboer kjente det dagen etterpå :) Da var det såpass sterkt at jeg vil nesten tro at vi kunne ha kjent det tidligere, men at vi ikke har vært så heldige og hatt hendene på riktig sted til riktig tid :p Nå kjenner jeg det utenpå opp til flere ganger for dag :) Er førstegangs :)

Første sv.skap kjente jeg sikre spark utenpå fra uke 17.
Andregangs uke 15+2.

Sent from my Gigaset QV830 using BV Forum mobile app

Med første uke 23. Andremann uke 21 og nå uke 17. Bare gjort der et par ganger. Sambo et spark :p var mer flaks. Kjenner mest bevegelse :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mannen fikk kjenne spark for første gang i går 17+4 :) sist tror jeg ikke han fikk kjenne det før rundt uke 20. Men da lå morkaken foran, denne gangen er den bak:)

Jente født 02.06.10
Termin 31.12.14
App taster :)

Back
Topp