Spark + spørsmål

Lillemirakel

Glad i forumet
det er infen tvil om at det er en baby som romsterer rundt inni der, og i dag har sparkene og bevegelsene hans vært så tydelige og kraftige at jeg har ikke fått sovet "middagsluren" min en gang. Hihi, for en følelse <3

Men en annen ting som ikke er så koselig, de siste dagene har jeg hatt en smertefølelse (får ikke til å forklare) nederst til høyre i magen, og den beveger seg noen ganger ned til skambeinet og på høyre side nederst på ryggen. De er verst om jeg anstrenger meg. Og i natt har jeg våknet omtrent hver gang jeg skulle snu meg. Er det dette som er ligamentsmerter? Legen fortalte meg på sist kontroll at jeg var ekstra utsatt for å få dem fordi jeg er så liten fra før av, mente hun da at det kunne bli vondere for meg enn for andre?.. Jeg syntes det virket så usannsynlig at JEG var ekstra utsatt, for det er jo inni kroppen det skjer? Eller? Jeg er så nervøs for hva det kan være..

Beklager for rotete skrevet.. :( håper noen kan svare :)

Gutteskatt ventes 31.08.13 <3

Hvis smertene både er foran og bak kan det også være bekkensmerter. Siden du merker det når du anstrenger deg og snur deg på natta.

Det høres litt ut som bekkenløsning! Jeg har en bekkenlåsning, men jeg har bare vondt i hofta og i korsryggen ! Dra til Naprapat eller kiropraktor <3

Jeg synes også det høres ut som bekkenløsning.

Back
Topp