Spark som kjennes BARE utenpå?

Vintervår

Blir kjent med forumet
Er det bare jeg som opplever at noen spark kjennes KUN utenpå?

Trodde samboeren fantaserte de første gangene han sa at han kjente spark uten at jeg kjente noe i magen, men nå har jeg kjent det flere ganger selv: Huden løfter seg, og tydelige dult, uten at jeg kjenner det «inni». Synes det er så rart!?

Og har begynt å skjønne at jeg kjenner mye mer om jeg legger meg ned med hendene rundt magen og fokuserer, enn om jeg ligger uten å ha de der, masse små-bevegelser som blir tydelige først når jeg legger press mot.

Rart? Eller har alle det sånn? :) Er uke 25+0
 
Jeg har også noen slike spark som bare kan sees og kjennes fra utsiden :p Regner med det er når morkaka blir truffet.
 
Jeg har også noen slike spark som bare kan sees og kjennes fra utsiden :p Regner med det er når morkaka blir truffet.


Aha, ja, jeg har morkake foran så kan jo hende det er grunnen til at det er så mye av det.. Det hadde jeg ikke tenkt på. Godt å høre jeg ikke er helt alene i alle fall!
 
Jeg har også noen slike spark som bare kan sees og kjennes fra utsiden :p Regner med det er når morkaka blir truffet.

Ja, jeg skulle til å foreslå at det sikkert var i morkaka babyen traff. Jeg selv merkelig heller ingenting når hun sparker meg der, men nå ligger hun stort sett andre veien og bare sparker oppover og til siden, mens morkaka mi er nede. Så her merkes alle spark :D
 
Back
Topp