Spark som gjør vondt

thrane

Flørter med forumet
Noen av dere som opplever at enkelte spark faktisk gjør veldig vondt ?

Har noen som er så ille at jeg tar til tårer :-( Noen som kanskje har tips til hvordan jeg kan "snu han" så han heller sparker der hvor det ikke gjør vondt ?

Er kjempe gla i alt livet i magen og synes egentlig det er hærlig å kjempe gøy, men nå tror jeg knapt prinsen min har hatt et stille øyeblikk de siste 6 ukene og mamma er ikke like fornøyd når det gjør vondt. Nevnte det for JM sist vi var på kontroll og hun syntes bare det var positivt at han var så aktiv, og da var jeg helt enig med henne, for da gjorde det ikke så vondt, men  nå er jeg ikke fult så enig lengere. Er 3 uker igjen til neste JM kontroll. så håpet noen her kanskje hadde noen tips :-)

Har lest at musikk og diverse annet kan få babyen til å slappe av, men ingenting slik ser ut til å virke her, men det kan vel like gjerne være fordi jeg ikke akkurat slapper av når det gjør så vondt.

Kan gjøre ganske så vondt her og. Særlig hvis han sparker på samme sted mange ganger. Er vel ikke så mye å gjøre med dette ;)
Men jeg klemmer ganske hardt der hvor han sparker noen ganger. Holder igjen liksom..... Da virker det som det ikke er like stramt der, og jeg får ikke like vondt. Vanskelig å forklare :P

er vondt til tider når hun druser beina opp under ribbeina! skvetter skikkelig til. Begynner å bli skikkelig trangt til henne der inne =)

Her er det også spark som kan få tårene til å svi i øyekroken av og til! Bruker bare å presse der jeg kjenner at hun er eller sette meg/legge meg i en annen stilling, så flytter hun som regel på seg. Men hun er sta og hører ikke etter iblant, deet skal sies! ;-)

Au..... Ja, det gjør vondt. Får litt dårlig samvitighet til tider fordi jeg faktisk blir litt sur på magetrollet. hehe. Men det gjør jo vondt! Jeg pleier rett og slett og ta i et lite tak og flytte på han. Han ligger så tryggt og godt så har fått beskjed om at det ikke er noe farlig for han =) Men ikke sånn at du får vondt. 

Snuppa her kan også fyre av noen voldsomme spark og er jo kjempevondt når hun treffer ribbeina, og så presser hun rompa utover slik at magen blir kjempestram. Hun gjorde det når jeg var på kontroll hos legen min. Jeg fikk da beskjed om at jeg bare måtte dytte i henne slik at hun sluttet eller la seg litt annerledes . Så dytt i vei du!

Skulle ønske lillegutten her var mer aktiv. Er ikke så mye jeg merker til han. Eller kan jo hende han er aktiv, men at jeg ikke merker det.

Tusen takk for så mange svar :-)

Ja, skal prøve å dytte å vri litt jeg og, kanskje det hjelper på ;-) Mamma kunne fortelle at jeg var likens i magen og at det hjalp henne å stå på alle 4 å dytte, for da hjalp tyngde krafta litt godt til :-)

Er jo utrolig morsomt med liv å røre i magen og jeg kan ligge i times vis å bare titte, så jeg ble litt sjokkert da det plutselig gjordet så vondt. Hører jo alle sier at det er "ubehagelig" når de treffer ribbeina, men "ubehagelig" er alt for mildt i beskrivelsen her, så ble tatt litt på senga for å si det sånn.

Snuffle skrev:
Skulle ønske lillegutten her var mer aktiv. Er ikke så mye jeg merker til han. Eller kan jo hende han er aktiv, men at jeg ikke merker det.

Kanskje han ligger med rompa ut, det gjordet prinsen her ei stund og da var det betraktelig mye roligere :-)

Du skal se du får kjenne mer etter hvert :-)

thrane skrev:

Snuffle skrev:

Kanskje han ligger med rompa ut, det gjordet prinsen her ei stund og da var det betraktelig mye roligere :-)

Du skal se du får kjenne mer etter hvert :-)

ja, regner med det er noe sånnt. Merker han innimellom, men har vært noen svært rolige dager her nå. :)

Min har snudd seg i en rar vinkel som gjør kjempevondt nedi ene lyskesiden ! :/ Spreller så hele magen ser ut som en gele mage :p  har forøvrig ikke fått vonde sparkene i ribbebena enda, men har morkaka der tror jeg så er ikke sikkert jeg kjenner det akkurat der :) ( Bank i bordet ) . 

Tror prinsen her satser på å treffe hardt både i lysk og ribbein inni mellom :-P Nesten så jeg tror han ligger som den tegninga til Davinci og spreller :-P

Back
Topp