spark på utsiden?

MNJ

Elsker forumet
hvor mange er det som har kjent spark på utsiden nå?
når kjente dere det?

i går kveld ble det påvist her i heimen![:)] utrolig gøy! to sikre kilder oppga at de kjente sjokoladeskatten sparke fra seg.[:D]
jeg syns det har vært vanskelig å skjønne om det kan kjennes på utsiden også, for jeg kjenner det jo uansett...skjønner? kan tro det er en pappa som gleder seg til å komme til norge og kjenne liv fra skatten nå[:)]

Nokså tidlig å kjenne på utsiden, men så gøy da [:)]
Jeg kjenner bare litt på innsiden jeg ettersom morkaka har plassert seg på fremsiden [:'(] men har vært på UL, og det var en livlig gutt

jeg har kjennt det på  utsiden sia eg va 16 uke på vei[:)]
synns det va tidlig.. men nån kjenn det vel bære tidliger enn andre.
det e no kos[:)] da veit man liksom at allt e bra dær inne.[:D]

Har kjent noen lette spark om kvelden når jeg har lagt meg. Det er da han våkner. Holder rundt om magen min for å kjenne etter.

Jeg kjente det forste gang i uke 18 :)

Det ble paavist Mange ganger :D

Er saa artig naar andre kan delta i det...

Jeg ble innlagt på sykehuset natt til lørdag pga noe med nyrene mine (tror de),
og fra fredagskveld og ett helt døgn framover sparket lilletuppa noe helt vannvittig!
Det vistes buler utenpå magen i ett sett! Var jo fint å se det, men hun var nok egentlig
påvirket av at jeg hadde smerter [:(] 
Nå har hun roet seg, men sparkene kjennes godt utenpå magen også [:)]

Har kjent det på innsiden og utsiden siden jeg var i uke 14!

Her kan det også kjennes på utsiden, men LilleGull er veldig rolig av seg.. Så det er ikke mange sparkene pr. dag.  Håper det blir mer etterhvert..

Jeg har kjent spark på utsiden i litt over en uke, og får mange mange spark om dagen. På søndag tror jeg LilleGum snudde seg, det kilte skikkelig, og jeg kunne se at magen var ujevn med ca 4-5 cm fra høyre til venstre side. Jeg lå og solte meg ved et svømmebasseng, og venninnen måtte le da hun så på magen.

her kjenner jeg det væ kveld når jeg legger meg.
noen ganger kommer det sjikkelig kraftspark:)
veldig gøy å kjenne at det er noe dær:)

har kjent liv på innsida siden i uke 16, og for nån daga sia kjente min kjære det på utsida og[:D]

Back
Topp