Spark på utsiden!!

*Flatula*

Gift med forumet
Hei & HÅ..

Når kjente dere  spark på utsiden av magen, sånn at dere kjente det i hånda??

Jeg kjente det i natt for føste gang, whiiii.. [:)], skulle legge meg og der var det masse liv.. [;)][:)] Jeg lå i senga og små flira.. hihhi.. Det var så gøy å kjenne det.

(Spark inni magen har jeg kjent siden uke 16.)

selv kjente jeg det i uke 17.. kjæresten kjente det i uke 20 [:D] nå hopper magen noen ganger når han sparker

Ifjor når jeg gikk gravid var jeg på UL i uke 18-19 og et par dager etter det våknet jeg på natta å kjente det drit godt,pappan kjente det og[:)]
Nå er nr 2 i magen, og jeg har hørt at når man har vært gjennom det en gang før har man stor mulighet til å kjenne det enda tidligere...så det er like spennende nå[:)]

JEG KJENTE SPARKENE PÅ UTSIDEN SAMTIDELIG SOM JEG KJENTE DET PÅ INNSIDEN [:D]

kjente noen små dult på utsiden i uke 18[:)]

innvendig kjente jeg første spark når jeg var 19+2 - utvendig kjente jeg det uken etter, og jeg rakk å kjenne det mange ganger før mannen min endelig klarte å holde hånda på magen til riktig tid.... det var i går, på 17. mai!

Første gang samboeren min kjente spark husker jeg ikke nøyaktig når var, men det var rundt uke 18, tror jeg. I uke 20 så vi for første gang at magen hoppet da babyen sparket. Jeg har kjent spark siden uke 14-15, tror jeg. I begynnelsen var jeg usikker på hva det var, men etterhvert som den lille luringen fikk større og kraftigere føtter, forstod jeg sammenhengen.[:D]

Kjente det i ca uke 18. Nå sparkes det og beveges det så HELE magen dirrer og beveger seg :) hihi

Da skal du vente til du nærmer deg slutten og hele magen beveger seg og blir helt skeiv[:D] Det er morro det, kan føles som hu vil brøyte seg ut, ja nesten som alien filmene[:D]

Back
Topp