Spark på utsiden i uke 16????

bloomen

Elsker forumet
Er det mulig?? Jeg er 16+3 i dag og kjenner tydelige spark på utsiden. Min mann kjenner det også. Sist kjente jeg bevegeser i uke 18, men ikke spark. Merkelige greier, men er ikke til å ta feil av, har jo kjent det før :)

Noen andre som kjente så tidelig, klarer dere å huske tilbake??

Det er vel mulig å kjenne spark tidligere med nr 2.
Husker jeg kjente spark tidligere med Ida enn med Helene. Men husker ikke helt når.

Kos deg med sparkingen i magen. Savner det ja.

er mulig, ja [;)]

Jeg kjenner også spark, men er dessverre for godt polstra til at mannen kan kjenne enda [:-]

det kan være, eller at du er lenger på vei enn du tror [:)]

ORIGINAL: Knottet2

det kan være, eller at du er lenger på vei enn du tror [:)]

Det er jeg ganske sikker på at jeg ikke er, men vet jo aldri da, får vite det den 28 november ;-)

ja kjente det tidlig med nr to barn ...har du fått vite om det er 1 eller 2[:D]?....med tvillingene kjente jeg spark veldig seint ...tror det var 25 eller noe sånt

Je kjinte det i uke 18. (første og eneste svangerskap)
Å da sparka såpass at gubben oxå kjinte det!
Å sånn fortsatta HELE tiden helt tæll a kom ut ;)
Savner den tiden kjinne je nå.... Kos deg og lykke tæll videre:)

nja, så som så.. kjenner jeg er gravid denne gang for å si det sånn.. vært sykemeldt lenge nå pga ryggplager og bekkeløsning.
de siste dagene har jeg vært litt kvalm også..
besvimte nesten på kontoret hos manuellterpauten forrige uke da jeg hadde behandling..
lå på benken og han gnadde i hoftene, plutselig ble jeg sinnsykt kvalm og måtte reise meg, så ble jeg så svimmel at jeg ikke klarte å holde vannglasset han ga meg og måtte legge meg ned, svimlet i øynene.. var skikkelig ekkelt..

ellers, skal jeg på 3d ul imorgen og gleeeder meg. veldig spendt på hvordan hun ser ut iforhold til Emma Isabel [:)]

hvordan er formen din da?

Nei så kjedelig da :-(( Håper denne kvalmen og svimmelheten går over snart da!!

Formen min er go nå, men har vert kvalm denne gangen, er det litt enda av og til, men klarer meg bra, hehe [;)]

Back
Topp