Spark på utsiden :-D

bejbi

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Septemberbarna 2019
15+4 idag, og før jeg sto opp i morges fikk jeg et skikkelig spark mens jeg lå på ryggen. Når jeg la hånda på magen kjente jeg mange dult som flyttet rundt på seg :-D herlig følelse! Er andregangs, forrige gang kjente jeg svake bobler og "fiskehaler" lenge før jeg kjente noe fra utsiden. Mens nå har jeg nesten ikke kjent noen ting på innsiden.. Bare noe kiling som jeg ikke har vært sikker på om er bebis eller luft. Rart at det første sparket er så sterkt syns jeg!

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Oooo, så gøy! Gleder meg til jeg og kan kjenne spark på utsiden :)

Så morro :) er så gøy når man kjenner liv;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Så gøy! :D

ååå, såå moro!! :)

Kjente noe på innsiden en gang igår, mem idag har det vært helt stille. Gleder meg til jeg kan kjenne og se bevegelser hber dag både inni og utpå.

♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Ja håper dere også får kjenne snart <3 er jo såå koselig! :-D

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Så gøy❤️ både jeg og samboeren min kjente spark både i går og i dag utenpå, og jeg har kjent dem innvendig i bare 3 dager enda selv.. Syns nesten det er rart så tidlig (16+6)og tør ikke helt å tro på det, men det må garantert være babyen, som sambo sier, om det der ikke er babyen så har du en alien i magen :p haha.. Det er så fantastisk :) kommer noen tårer hver gang :))

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Back
Topp