Spark på utsiden allerede jo! ;-)

lilleloppe

Andre møte med forumet
Er ikke mer enn 17+2, og kjenner tydelige spark både på innsiden og på utsiden. Er andre svangerskap, men er ikke det ganske tidlig? Kan da virkelig ikke ha morkaka forran denne gang. Klager ikke jeg altså. Har gledet meg dårlig til dette her!  Noen andre pappaer som har fått føle bebis enda? :-) 

kjenner også spark på utsiden =)
Sambo fikk kjenne sist mandag før ord.UL.  var da 18+5 =)

Kjente også spark på innsiden tidlig og på utsiden også. Sist hadde jeg morkaken forran og merker stor forskjell nå som morkaken ligger bak :-) Stas! :-)

Jeg og kjenner spark på utsiden. Kjente det for første gang igår! 
Men nå er jeg relativ tynn, og har morkaken bak så hadde regnet med å kjenne spark tidlig! 

Jeg kjenner allerede spark på innsiden og utsiden, men den lille rakkeren i magen nekter å sparke når pappan skal kjenne etter  men det blir nok veldig snart at han får kjenne også! 

Ah, godt å høre man er flere da! Jeg klarer å snu ALT det positive til noe skummelt på en ell annen måte. Tenkte liksom på det i sta, la meg litt etter middag, og det sparket villt inni der og utenpå... "hmmm.. Tenk om jeg ikke har nok fostervann, at da ikke bebin har nyrer.." ?? Syke, syke dame. (!!)

Slo det fra meg tvert, men bare det at jeg tenkte det er jo latterlig. :-// Nyyyter max at det sparker, og det skal jeg nå fortsette å nyte. Ul på fredag, så da får man jo se turbokula in action! wooohhooo!!! <3<3<3 

Pappaen fikk kjenne det første gang i uke 17+5:-) Herlig når knøttet gir livstegn fra seg!!! B-)

Så bra at det et flere:-) jeg er også 17+4 å kjennte spark utten på ett par dager nå, jeg trodde også det var alt for tidlig!:p

Melkeplett skrev:
Jeg kjenner allerede spark på innsiden og utsiden, men den lille rakkeren i magen nekter å sparke når pappan skal kjenne etter  men det blir nok veldig snart at han får kjenne også! 

hehe sånn er det for oss også! jeg kan kjenne masse aktivitet og spark når vi ser på tv, og når jeg sier "å nå må du kjenne.. så er ho så klart ferdig med å sparke :P

men han har kjent et spark tror jeg da vi var i bursdag i helgen, da var det mye aktivitet der inne.. men blir gøy når en kan kjenne det tydlig og se det :D

har kjent utvendig spark et par uker nå.. men er mye av de "boble" følelsene også :)

Har kjent det noen uker ja;) utvendig og når babyen spenne hardt;) men faren har ikkje fått kjenne ennå... vil liksom ikkje spenne så hardt når han holder hendene på magen :P hehe

Oppdatering:) Då barnefar la hånden på magen sent i går kveld fekk han kjenne et spark :D han får leve på det en stund:) Eg kjenner det jo stadig vekk så han får seg vel tidsnok en omgang juling av den lille;)

sist kjente vi ikke noe på utsiden føre uke 22 ca.. nå har mannen kjent i uke 16.. ble overrasket og sjokkert med et smil da ja,..:) Nå er det en villmann inni her <3

Back
Topp