Spark på utsiden <3

Mammasom19

Forelsket i forumet
Den siste uken har jeg kjent mye liv i magen, og lille gull får slike "byger" der den spreller og sparker mye på kort tid, og jeg kan faktisk kjenne det på utsiden nå! Såå herlig <3 nå skal det sies at jeg er ganske tynn og livmoren er veldig synlig og lett å kjenne når jeg ligger. Er vell egentlig ganske tidlig å kjenne det på utsiden allerede? Kjekt er det nå uansett! (17+0 i dag)

Andre som har kjent liv inni eller utenpå? ImageUploadedByBV Forum1443381495.605400.jpg

Jeg kjenner kun liv på innsiden enda! Gleder meg til å kunne kjenne det fra utsiden også. Tenker spesielt på min kjære som også får mulighet til å kjenne bevegelse da. :)

Så herlig! <3
Jeg erindrer at jeg kjenner noe småe bobler innimellom ja, men har også mye leamus i magen, så til tider kan det se ut at det er mye action.. Men så er det bare den leamusen :-p

Så heldig :-) har mye mer polstring utenpå livmoren, så er nok en god stund til jeg kan kjenne på utsiden.... men gleder meg!! :-) blir stas for både pappaen og storesøster ;-)

Merka det utenfor uke 17 forrige gang og i slutten av uke 15 nå:) Men bare et par ganger. Mannen fikk heldigvis også merke det:)

Ikke kjent utenpå enda. Er 18 uker, mistenker at livmoren ligger litt foran... Kjenner kjempe små dult helt helt nederst i magen og slik har det vært siden uke16:p

Kjenner små dult fra innsiden av og til :) igår kom et litt kraftigere og da skvatt jeg skikkelig :p

Kjenner kun på innsiden ennå:-)

Back
Topp